English

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران خبر داد:

برگزاری نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های خبری غرب مازندران

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران گفت: برای اولین بار در غرب استان مازندران نمایشگاه ، مطبوعات،خبرگزاری ها و سایت های خبری غرب استان مازندران به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار می گردد.

برگزاری نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و سایت های خبری غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، ساسان شیخی اظهار داشت: انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نوشهر، خانه مطبوعات استان مازندران ، بسیج رسانه استان مازندران،فرمانداری و شهرداری نوشهر اولین نمایشگاه مطبوعات غرب استان مازندران را در شهرستان نوشهر 15 الی 17 دیماه سالجاری برگزار می کند.

وی ادامه داد: غرب استان مازندران در حوزه رسانه از پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی برخوردار است که این نمایشگاه می تواند پتانسیل های این حوزه را بیشتر نمایان سازد.

شیخی تصریح کرد: این نمایشگاه با مشارکت و میزبانی مدیریت بازار بزرگ ساحلی نوشهر برگزار می شود که با حضور مسئولین ملی و استانی افتتاح می شود.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران تاکید کرد: انتظار می رود مدیران مسئولی که دفتر مرکزی رسانه های آن در شهرستانهای غرب استان مازندران استقرار دارد به همراه نمایندگان دیگر نشریات حضور پر رنگ تری در این نمایشگاه داشته باشند.

شیخی بیان داشت: در حاشیه این نمایشگاه ، کارگاه های آموزشی برگزار می شود و نشست خبری با مسئولان یکی دیگر از برنامه های مهم این نمایشگاه می باشد.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران بیان داشت: در حال حاضر تعداد 70 نفر از اهالی رسانه غرب استان مازندران عضو این انجمن هستند که در آخرین جلسه هیات مدیره این انجمن تعدادی از متقاضیان عضویت در انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران به این تشکل صنفی اضافه شدند.

وی بیان داشت: به زودی کلاس آموزشی حقوق رسانه از سوی انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران در شهرستان های تنکابن ، چالوس و نور برگزار می شود.

شیخی تاکید کرد: در مراسم اختتامیه نمایشگاه مطبوعات غرب استان مازندران از غرفه های برتر نمایشگاه و تعدادی از فعالان رسانه تقدیر می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه