English

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران خبر داد:

تجلیل از اعضای عضو انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران گفت: به مناسبت روز خبرنگار به صورت شهرستانی از اعضای انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران تجلیل می شود.

تجلیل از اعضای عضو انجمن صنفی خبرنگاران غرب مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، ساسان شیخی اظهار داشت: به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار به مانند تشکل های دیگر حوزه رسانه مانند خانه مطبوعات ، بسیج رسانه و... این تشکل نیز از خدمات و زحمات خبرنگاران عضو انجمن تقدیر می کند.

وی ادامه داد: به نمایندگان انجمن صنفی خبرنگاران شهرستانهای محمودآباد ، نور،نوشهر ، چالوس ، کلاردشت،عباس آباد،تنکابن و رامسر تاکید شد تا در حد توان در حوزه شهرستانی با حضور حداکثری مسئولان مراسم تجلیل از اعضای انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران برگزار شود.

شیخی تاکید کرد: این انجمن برنامه خوبی در حوزه رسانه درسال 1398 برای اعضای خود برنامه ریزی کرده که تعدادی از آنها اجرایی و تعدادی دیگر نیز در دست اجرا قرار دارد.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران غرب استان مازندران بیان داشت: مهمترین دغدغه اهالی خبر و رسانه در شهرستانهای غرب استان مازندران ساماندهی خبرنگاران است که امیدواریم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حوزه برنامه ریزی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه