English

مدیرعامل خانه مطبوعات کرمانشاه در پاسخ به موج:

اهم دغدغه خبرنگاران کرمانشاه را از مدیریت ارشد مطالبه کردیم

وحید نیشابوری در خصوص نشست اعضای خانه مطبوعات کرمانشاه با استاندار کرمانشاه گفت: در این نشست که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، دغدغه‌های مهم اهالی رسانه و خبرنگاران کرمانشاه را مطالبه و بیان کردیم.

اهم دغدغه خبرنگاران کرمانشاه را از مدیریت ارشد مطالبه کردیم

مدیرعامل خانه مطبوعات کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، هدف نشست خانه مطبوعات کرمانشاه با مدیریت ارشد استان را در آستانه روز خبرنگار را بیان دغدغه‌ها و مطالبات اهالی رسانه کرمانشاه عنوان کرد و ابراز داشت: به‌منظور ساماندهی مراسم ویژه روز خبرنگار امسال ستاد مشترک از خانه مطبوعات کرمانشاه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه و استانداری طی جلساتی رسمی و منظم، نحوه برگزاری این مراسم را بر عهده‌دارند.

وی بابیان این مطلب که به‌واسطه تقارن روز خبرنگار با سالروز شهادت امام محمدباقر (ع) مراسم روز خبرنگار در کرمانشاه با دو روز تأخیر در روز 19 مردادماه در محل هتل پارسیان کرمانشاه برگزار می‌شود، خاطرنشان ساخت: برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌های فراوانی صورت پذیرفته که در این مراسم معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان مهمان ویژه حضورداشته باشند.

نیشابوری در ادامه به دیگر مطالبات و خواسته‌های صنفی اهالی رسانه و خبرنگاران کرمانشاه از استاندار اشاره کرد و ادامه داد: احداث مجتمع مطبوعاتی جهت نشریات محلی، برگزاری جشنواره‌های فرامرزی و هم‌چنین منطقه‌ای به محوریت کرمانشاه، الزام تمامی ادارات به توزیع آگهی‌ها از کانال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، موضوع کاغذ و زینک، مبحث آموزش و... از دیگر خواسته‌هایی بود که در نشست خانه مطبوعات کرمانشاه با مدیریت ارشد استان به آن پرداخته شد و موافقت‌های اولیه نیز لحاظ گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه