English

مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران تاکید کرد:

ضرورت تعیین متولی برای آب بندان های مازندران

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران گفت: موضوعی که در سال های گذشته در استان مازندران مغفول مانده است تعیین متولی برای آب بندان های استان است که یک ضرورت مهم محسوب می شود.

ضرورت تعیین متولی برای آب بندان های مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد توکلی در جلسه بررسی ایجاد طرح های گردشگری در آب بندان ها اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح ها، بالابردن سطح درآمد روستاها و ایجاد اشتغال، رونق تولید است و دستگاه های اجرایی در خصوص تسهیل و تسریع صدور مجوزات تاسیسات گردشگری در آب بندان ها می بایست اهتمام بورزند. ‎

وی ادامه داد: مالکیت عرصه ها متعلق به حاکمیت است و هدف از اجرای این طرح ها، بالابردن سطح درآمد روستاها و ایجاد اشتغال، رونق تولید و مشارکت مردم روستا است و دستگاه های اجرایی جهت تسهیل و تسریع صدور مجوزات تاسیسات گردشگری در آب بندان ها می بایست اهتمام بورزند.

توکلی تصریح کرد : قانون توزیع عادلانه آب می بایست مورد توجه شرکت آب منطقه ای بعنوان متولی تامین آب استان قرار گیرد.

مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران بیان داشت :  بهره گیری گردشگری از آب بندان ها و اجرای طرح های گردشگری با رعایت ضوابط قانونی می بایست در دستور کار و مورد اهتمام ویژه دستگاه ها قرار گیرد.

توکلی یادآور شد: گردشگری آب بندان ها در حوزه شهری به شهرداری ها و در حوزه روستایی به دهیاری ها باید واگذار شود تا شاهد توسعه طرح های گردشگری در حوزه آب بندان ها باشیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه