English

‍رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خبرداد:

برون سپاری خدمات به بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال

‍رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: برون سپاری وظایف و امورات امور اراضی به بخشهای خصوصی موجبات ایجاد اشتغال را فراهم می سازد.

برون سپاری خدمات به بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، خالد جعفری در اولین جلسه برون سپاری وظایف امور اراضی به بخش خصوصی اظهار داشت: هدف این جلسه بررسی  برون سپاری بخشی از امورات مدیریت امور اراضی سازمان به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی می باشد زیرا علاوه بر ایجاد اشتغال رضایت مندی بهره برداران هم افزایش خواهد یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: استفاده از پتانسیل نظام مهندسی در پیشبرد کارها بسیار مثبت بوده ودر اکثر امورات و مباحث راهگشای خوبی بوده است.

وی اذعان کرد: با ایجاد شرکتهای خدمات مهندسی وابسته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در شهرستان و بکار گیری نیروهای متخصص در این زمینه می توان امورات امور اراضی را به آنها واگذار نمود تا کارها با سرعت بیشتری انجام شود.

  جعفری عنوان کرد: افرادی که برای کار در این شرکتها تعیین می شوند  باید 3 ماه دوره آموزشی دیده  و در پایان در صورت تایید صلاحیت ایشان، از طرف مدیریت امور اراضی ،کار به آنها واگذار شود.

وی در پایان با توجه به این نکته که قانون مجوز واگذاری امورات به بخش خصوصی را داده است افزود: بخش خصوصی بهتر و چابک تر از بخش دولتی در ارایه خدمات به مردم عمل می کند و از این رو واگذاری برخی از امور به بخش خصوصی رضایت مندی مردم را به دنبال دارد .

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه