English

فریدون همتی خبر داد؛

حضور ستاد مدیریت بحران هرمزگان در مناطق سیل زده جاسک و بشاگرد

استاندار هرمزگان از حضور ستاد مدیریت بحران استان در مناطق سیل زده شهرستان های جاسک و بشاگرد و پیگیری لحظه به لحظه وضعیت این روستاها خبر داد.

حضور ستاد مدیریت بحران هرمزگان در مناطق سیل زده جاسک و بشاگرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، فریدون همتی استاندار هرمزگان، با اشاره به پیگیری و اقدامات مستمر ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان برای ارائه خدمات و امداد رسانی به مناطق سیل زده شهرستان های جاسک و بشاگرد، عنوان کرد: در حال حاضر دو فروند بالگرد متعلق به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حال خدمت رسانی به روستاهای سیل زده شهرستان جاسک هستند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: همچنین یک فروند بالگرد هلال احمر نیز از مرکز استان به شهرستان بشاگرد اعزام شده و در حال ارائه خدمات به روستاهای سیل زده این شهرستان می‌باشد.

استاندار هرمزگان افزود: ارتباطات تلفنی بسیاری از روستاهای سیل زده در این شهرستان ها، وصل شده است.

همتی تصریح کرد: حجم بسیار زیاد آب رودخانه ها و سیلاب پس از بارندگی‌های گسترده، باعث تخریب و مسدود شدن، برخی جاده ها در این منطقه از جمله محور گابریک به لیردف و کنارک شده که با وجود این شرایط سخت، عملیات بازگشایی این محور با کمک نیروهای سپاه و ارتش در حال انجام است.

وی گفت: اقلام غذایی در میان ساکنان همه روستاهای سیل زده در حال توزیع است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران استان به صورت میدانی در مناطق سیل زده شهرستان های جاسک و بشاگرد در حال فعالیت و امدادرسانی است و وضعیت این روستاها به صورت لحظه به لحظه پیگیری می‌شود.

استاندار هرمزگان از تلاش همه نیروهای امدادی و خدمات رسان و همکاری بسیار خوب نیروهای سپاه و ارتش، تشکر و قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه