English

برگزاری آئین اختتامیه کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان

آئین اختتامیه کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان با حضور دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و مسئولین لشکری، کشوری و استانی و خانواده شهدا و مردم هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

برگزاری آئین اختتامیه کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، آئین اختتامیه کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان با حضور دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و مسئولین لشکری، کشوری و استانی و خانواده شهدا و مردم هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس، برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان در این مراسم اظهار کرد: یادواره‌های و کنگره‌های شهدا مورد تأکید مقام معظم رهبری است به‌گونه‌ای که می‌فرمایند هرگاه به گوش من می‌رسد یادواره‌ای در گوشه‌ای از کشور برگزار می‌شود دلم آنجاست.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: یکی از اهداف دشمنان اسلام این است که فرهنگ شهید و شهادت را تحریف کنند و به فراموشی برسانند و فعالیت‌های رسانه‌ای آنان نشانگر این است که دشمنان از این یادواره‌ها هراس دارند چراکه فرهنگ و یاد شهدا را در دل مردم روشن نگاه می‌دارد.

وی افزود: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که عزت و اقتدار ما در دنیا رحیم شهدا است و هرچه داریم به برکت شهدا و خانواده‌های آن‌هاست، عزت و آبادی ایران به عزت شهداست.

فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز که در مراسم  اختتامیه کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان حضور داشت، با بیان با توجه به اینکه برگزاری کنگره شهدا یکی از روش‌ها برای زنده نگه‌داشتن فداکاری‌های شهداست، گفت:  ما مسئولین و مردم باید برای حفظ این فداکاری‌ها تلاش کنیم و برگزاری کنگره‌های به این منظور امری ضروری است.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: نسل جوان ما باید وظایف خود را بشناسد، تجلیل از خانواده شهدا و رزمندگان یعنی تجلیل از مردم ایران و تبریک می‌گویم به مردم هرمزگان که این کنگره را برگزار کرده‌اند.

شایان ذکر است؛ این مراسم با تجلیل از خانواده شهدا و رونمایی از تمبر یادبود کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید هرمزگان و کتاب زندگینامه و خاطرات شهدای استان هرمزگان و با مداحی حاج صادق آهنگران به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه