English

برگزاری پنجمین یادواره شهدای جامعه پزشکی هرمزگان

پنجمین یادواره شهدای جامعه پزشکی هرمزگان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان و خانواده های معزز شهدا برگزار شد.

برگزاری پنجمین یادواره شهدای جامعه پزشکی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، پنجمین یادواره شهدای جامعه پزشکی هرمزگان با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان و خانواده های معزز شهدا برگزار شد.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در این مراسم، با تشریح رشادت ها و ایثارگری های رزمندان اسلام و شهادت های 8 سال جنگ تحمیلی، گفت: خانواده معظم شهدا همه هستی خود را فدای این نظام و انقلاب و امنیت کشور کردند و سختی های بسیاری را به جان خریدند.

سردار اباذر سالاری افزود: فرزند یک خانواده تمام سرمایه آن خانواده هست و خانواده های زیادی هستند که حتی تک فرزند خود را با نیت پاک  و ارزشمند دفاع از قرآن و اسلام به جنگ فرستادند و پای همه مشکلات ایستادند.

سردار اباذر سالاری

وی تصریح کرد: امروز از برکت خون شهدا شاهد پیشرفت و عزت نظام هستیم و مدیون خانواده های شهدای گرانقدر هستیم و افتخار می کنیم  ملت ما شهادت برایشان افتخار و سعادت است و به همین دلیل است هیچ کشوری نمی تواند به ایران اسلامی تعرض کند و دست دشمنان کوتاه است.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی (ره) و حضرت امام خامنه ای که پرچم نظام و انقلاب به دست صاحب اصلی خود رسید تصریح کرد: اعتقاد و ایمان راسخ داریم که با توکل بر خداوند، از مسیر مشکلات عبور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در خصوص اغتشاشات و توطئه های دشمن برای نا امن کردن کشور گفت: مردم میهن اسلامی ما مومن و انقلابی هستند و در فتنه اخیر پای نظام ایستادند و ما هم وظیفه داریم خدمتگذار آنها باشیم. زیر دین شهدا نباشیم و به حرمت خون پاک آنها برای مردم تلاش کنیم.

سردار سالاری از برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان خبر داد که در آن نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، نمایشگاه سیر تاریخی از خلقت حضرت آدم و بازسازی صحنه های دفاع مقدس به صورت زنده انجام می شود.

شایان ذکر است؛ کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان از یکم تا پنجم دی ماه در بندرعباس برگزار می شود.

عبدالمهدی عراقی زاده برادر شهید عبدالمحمد عراقی زاده هم در این یادواره با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی فکر می کردند این انقلاب مثل برخی انقلاب ها در کشورهای مختلف پایدار نیست ولی خیلی زود متوجه شدند نمی توانند این انقلاب و کشور را به نفع خود مصادره کنند و شروع کردند به ایجاد توطئه های داخلی و تفرقه که کشور را به سمت نا امنی پیش ببرند.

عراقی زاده افزود: مردم با رشادت و از خودگذشتگی نشان دادند مانند جوانانی که خود را فدای کشور کردند پای این انقلاب ایستاده اند.

وی تاکید کرد: مردم با توکل بر خدا و وحدت و یگانگی، بصیرت و هوشیاری مراقب نفوذهای دشمن باشند و مدیران با صداقت به مردم خدمت کنند. خیانت اندکی می تواند خدمات بسیاری از مدیران دلسوز و انقلابی کشور را زیر سوال ببرد.

یادواره شهدا

اجرای تأتر، دکلمه و تقدیر از خانواده های معزز شهدا توسط سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) و ابراهیم حسن نژاد رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان از برنامه های این یادواره بود.

در این مراسم جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی، پاسداران و همچنین بسیسجیان دانشگاهی حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه