English

در پی بارندگی های اخیر در هرمزگان؛

سیل ۵۰۰ میلیارد تومان به زیر ساخت های پارسیان خسارت وارد کرد

در پی بارندگی های اخیر در هرمزگان به ویژه در غرب این استان، بروز سیل و آب گرفتگی 500 میلیارد تومان به زیر ساخت های شهرستان پارسیان خسارت وارد کرد.

سیل 500 میلیارد تومان به زیر ساخت های پارسیان خسارت وارد کرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، در پی بارندگی های اخیر در هرمزگان به ویژه در غرب این استان، بروز سیل و آب گرفتگی 500 میلیارد تومان به زیر ساخت های شهرستان پارسیان خسارت وارد کرد.

فریدون همتی استاندار هرمزگان در بازدید از شهرستان سیل زده پارسیان تاکید کرد: همه امکانات مورد نیاز از جمله، اقلام غذایی در اختیار مردم حادثه دیده این شهرستان قرار گیرد.

همتی با اشاره به اینکه سیل بیش از 500 میلیارد تومان به زیر ساخت‌های شهرستان پارسیان خسارت وارد کرده است، افزود: دستگاه‌های اجرایی از محل منابع موجود در حوزه مدیریت بحران باید نسبت به بازسازی زیرساخت‌ها و بخش‌های آسیب دیده اقدام کنند و اعتبارات لازم دیگر نیز با ارائه گزارش به هیأت دولت، تصویب و تخصیص خواهد یافت.

استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی باید همواره آمادگی لازم را برای چنین مواقعی داشته باشند، گفت: داشتن سرعت عمل در رسیدگی به مناطق آسیب دیده و رفع مشکلات این مناطق بسیار مهم است و این امر باید مورد توجه دستگاه‌های مسئول باشد.

وی افزود: برای بازسازی پل‌ها و راه‌های آسیب دیده شهرستان پارسیان در کوتاه‌ترین زمان برنامه‌ریزی و اقدام شود و باز گشایی هر چه سریع تر راه‌های روستایی آسیب دیده نیز در دستور کار قرار گیرد.

استاندار هرمزگان گفت: دستگاه‌های مسئول در بخش‌های مختلف برای جبران خسارت‌های وارد شده ناشی از سیل، سریعاً اقدام کنند.

گفتنی است؛ میزان بارش در شهرستان پارسیان طی بارندگی هفته گذشته 213 میلی لیتر تخمین زده شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه