English

در پی بارش های شدید در غرب هرمزگان؛

انسداد جاده بندرلنگه به پارسیان

فرماندار بندرلنگه از بسته شدن محور بندرلنگه به پارسیان و همچنین محور پارسیان به عسلویه خبرداد.

انسداد جاده بندرلنگه به پارسیان

علی نیکویی فرماندار بندرلنگه در گفتگو با خبرگزاری موج هرمزگان، اذعان داشت: از ظهر امروز (26 آذرماه) براثر جاری شدن سیل در روستاهای اطراف بندرلنگه، جاده این شهرستان به شرق و غرب تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی گفت: به پلیس راه بندرعباس، بندرخمیر و بندرلنگه اعلام شده است که از تردد کلیه خودروهایی که قصد سفر به شهرستان های پارسیان، عسلویه و بوشهر را دارند جلوگیری شود، بازگشایی این محور ها اطلاع رسانی خواهد شد.

 نیکویی اذعان داشت: اکنون کلیه ماموران راهداری برای بازگشایی این دو مسیر بسیج شده اند تا در اسرع وقت مسیر را بازگشایی کنند و تردد در این دو مسیر به حال عادی خود بازگردد.

فرماندار بندر لنگه ادامه داد: در بندر مقام براثر بارندگی بیش از حد، آب وارد دو منزل مسکونی این روستا شد که با تلاش مردم و اعضای شورای این روستا از جاری شدن آب به سایر خانه ها جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: همچنان در روستای بلعسکر ازتوابع بخش شیبکوه براثر بارندگی سیل به راه افتاده است و آب منازل بعضی از این روستائیان را در برگرفته است.

نیکویی اضافه کرد: همچنین جاده بندرلنگه به پارسیان در همین مکان مسدود شده است که اکنون ماموران راهداری درتلاش برای بازگشایی این مسیر هستند.

فرماندار بندرلنگه در پایان گفت: ماموران هلال احمر سه اکیپ جهت کمک به سیل زده گان روستای بلعسکر اعزام کرده اند تادر جهت بررسی میزان آبگرفتگی وخسارات وارده اقدامات لازم را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه