English

اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان بخش کشاورزی

متقاضیان مراکز پشتیبانی (هلدینگ) کشاورزی تسهیلات بانکی ویژه با سود ۱۵ درصد دریافت می ‌کنند.

اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج البرز، مدیرکل دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهاد کشاورزی روز شنبه در بازدید از گروه محیط زیست سازمان جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به اهمیت تولید محصول گواهی شده گفت: تخفیف ۹۵ درصدی در پرداخت کارمزد صدور پروانه لحاظ می شود.

سعید سعادت همچنین به تخفیف ۲۰ درصدی حق بیمه سهم بیمه گذار ، صدور و تمدید تمام مجوزها و تخصیص اعتبارات و استمهال تسهیلات پرداختی بخش کشاورزی با اولویت محصول گواهی شده تاکید کرد.

وی اظهار داشت: متقاضیان می توانند با استفاده از تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون  با نرخ ۱۵ درصد با اولویت ایجاد تصفیه خانه در حوزه دام وکشت محصولات گواهی شده در گلخانه ها اقدام کنند.

سعادت افزود: همکاری و هماهنگی به منظور استفاده از ظرفیت تعاونی های روستایی و فعال کردن اتحادیه های آن برای تشکیل هلدینگ ها برای تولید محصول گواهی شده و اخذ  نشان حد مجاز آلاینده ها یکی دیگر از ضروریات در این بخش است.

استان البرز دارای ۶۸ هزار هکتار اراضی زراعی و باغی است.

مهندس بشیری، سرپرست گروه محیط زیست و سلامت غذای سازمان جهاد کشاورزی استان البرز ضمن اشاره به استانداردها و نظام ایمنی زیستی در روند صدور پروانه نشان حد مجاز آلاینده ها در محصولات کشاورزی گفت: این گروه اقدام به آموزش ۲۹ نفر مدیرکنترل کیفی محصولات کشاورزی کرده است.

مدیرکل دفتر محیط زیست و سلامت غذای وزارت جهاد کشاورزی گفت: همچنین با همکاری مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی به  آموزش ۴۰ نفر ازکارشناسان مروجین پهنه و همچنین بهره برداران بخش کشاورزی در استان کرده است.

وی بیان داشت: برای پایش شاخص های پایداری، آلایندها، مدیریت پسماند و پساب ها در بخش کشاورزی با همکاری معاونت بهبود تولیدات دامی تا کنون، سیستم تصفیه خانه پساب ۶ واحد از ۱۸ واحد دامداری مشمول به بهره برداری رسیده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه