English

تحقق مبارزه با فساد در گرو تحقق اصلاح امور است

سرپرست بازرسی کل امور جهاد کشاورزی و محیط زیست سازمان بازرسی کل کشور تحقق مبارزه با فساد را در گرو تحقق اصلاح امور دانست و گفت: علت کثرت پرونده‌ها در محاکم قضایی به جهت عدم توجه کافی به موضوع پیشگیری است.

تحقق مبارزه با فساد در گرو تحقق اصلاح امور است

به گزارش خبرگزاری موج، سیدحسن میری‌قلعه سری در جلسه شورای اداری بازرسی کل مازندران، میزان حجم کار در استان مازندران را وسیع و سنگین دانست و اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران توانستیم گام‌های قابل توجهی در جهت اهداف سازمانی برداشته و با افتخار از دوران خدمت یاد نماییم.

وی تحقق مبارزه با فساد را در گرو تحقق اصلاح امور دانست و افزود: علت کثرت پرونده‌ها در محاکم قضایی به جهت عدم توجه کافی به موضوع پیشگیری بوده و معتقدم اگر پیشگیری به‌درستی انجام شود اصلاح امور و در نتیجه مبارزه با فساد را در پی دارد.

سرپرست بازرسی کل امور جهاد کشاورزی و محیط زیست سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به حق نظارت قوه قضائیه نسبت به حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اداری (به موجب اصل ۱۷۴ قانون اساسی) یادآور شد: سازمان بازرسی که عهده‌دار این وظیفه است می‌تواند با رویکرد پیشگیرانه و اصلاح امور، مبارزه با فساد را از زیربنا محقق سازد.

وی پنهان کردن تخلفات و سندسازی کردن مدیران را نتیجه رویکرد مجازات محور و اصلاح امور را نتیجه رویکرد پیشگیرانه و اصلاح امور دانست و خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی می‌خواهد تا مدیری متهم نشود نه اینکه مدیران مجرم شده را معرفی کند.

بازرس کل مازندران نیز تأکید کرد: برای موفقیت باید اقدامات مؤثر گذشته را ادامه و راه‌های نرفته را با قدرت و اتکا به قانون طی کرد.

محمد حسن اسدی کیاپی، حضور سرپرست بازرسی کل امور جهاد کشاورزی و محیط زیست سازمان بازرسی کل کشور را موجب خیر و برکت برای استان دانست و ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همت همکاران و کمک می‌توانیم استان مازندران را در کشور بیش از پیش معرفی کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه