English

دبیر ستاد انتخابات استان یزد؛

انتخابات مجلس شورای اسلامی یک رویداد مهم در سال ۹۸ است

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: یکی از رویدادهای مهم سیاسی سال۹۸ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند است که با توجه به اتفاق های اخیر از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

انتخابات مجلس شورای اسلامی یک رویداد مهم در سال 98 است

به گزارش خبرگزاری موج یزد، محمدعلی شاه حسینی سرپرست اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان یزد در شورای اداری شهرستان تفت تصریح کرد: داغ کردن تنور انتخابات وظیفه همه دستگاه هاست و انتخابات صرفاً وظیفه فرمانداری،هیات های اجرایی و نظارت نیست بلکه به صراحت قانون همه دستگاه ها مکلف به همکاری هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: یکی از رویدادهای مهم سیاسی سال۹۸ یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند است که با توجه به اتفاق های اخیر از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود.

شاه حسینی در ادامه گفت: کلید واژه انتخابات مجلس شورای اسلامی امسال از منظر ما حضور حداکثری مردم و توجه ویژه به امنیت و آرامش در برگزاری این آزمون ملی است.

وی با بیان اینکه مدیران همواره باید خدمت به مردم را سرلوحه کارهای خود قرار دهند،گفت: در زمان فعلی مدیران باید اهتمام جدی تری بر رفع مشکلات مردم داشته باشند و از هر کاری که سبب ناراحتی و نگرانی مردم می شود، بپرهیزند.

شاه حسینی ادامه داد: تاکنون در استان یزد کمتر شاهد تخلف انتخاباتی از سوی داوطلبان بودیم و چند مورد همراهی کارمندان دولتی با ثبت نام کنندگان برای انتخابات در ساعت اداری مشاهده شد.

وی با بیان اینکه پرسش های زیادی مبنی بر همراهی با نمایندگان فعلی می شود،گفت: طبق استعلامی که از مراجع بالادستی انجام شده است همراهی نمایندگان فعلی در صورتی که خارج از عرف و روال سابق نباشد منع قانونی ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه