English

شیخ محمدصدیق بهجت:

عملکرد ما نباید سبب نا امیدی مردم از رفتن به پای صندوق های رای شود

امام جمعه ی اهل سنت بندرلنگه گفت: عملکرد ما نباید به گونه ای باشد که سبب مایوس شدن مردم از رفتن به پای صندوق های رای شود.

عملکرد ما نباید سبب نا امیدی مردم از رفتن به پای صندوق های رای شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شیخ محمدصدیق بهجت امام جمعه ی اهل سنت بندرلنگه درجلسه ی شورای اداری، گفت: امروز بیگانگان در کمین هستند و برای برحذر داشتن مردم از رفتن به پای صندوق های رای از هیچ کاری ابا ندارند.

وی با بیان اینکه دشمنان برای این کار از همه ترفندها استفاده می کنند، ادامه داد: پس عملکرد ما طوری نباشد که مردم از آمدن به پای صندروق های رای مایوس شوند.

امام جمعه ی اهل سنت بندرلنگه در ادامه گفت: سه ماه دیگر تا انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است، همه مسئولین باید در طول این مدت هوشیار و آگاه باشند بهانه به دست دشمن  ندهند و کاری نکنیم که مردم  از رفتن به پای صندوق رای خودداری کنند.

شیخ محمدصدیق بهجت اذعان داشت: ما باید درطول این مدت طوری برنامه ریزی کنیم که مردم را تشویق کنیم که آن ها بامیل و رغبت خود به پای صندوق های رای بیایند.

امام جمعه ی اهل سنت بندرلنگه به بارندگی های اخیر درشهرستان وروستاههای اطراف اشاره کرد و گفت: این رحمت الهی باعث خوشحالی مردم و کشاورزان شد اما در بعضی از روستاه ها و بخش های شهرستان، سیل به راه افتاد که باعث ضرر و زیان به مردم شد و مسئولین باید تمام تلاش خود را برای کمک به این مردم به کار بردند تا مردم دوباره زندگی عادی خود را از سرگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه