English

استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

شهادت چهره‌ بین‌المللی مقاومت استواری خط سرخ مقاومت و نظام اسلامی را بیشتر می کند

استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان با صدور پیام مشترکی، شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

شهادت چهره‌ بین‌المللی مقاومت استواری خط سرخ مقاومت و نظام اسلامی را بیشتر می کند

به گزارش خبرگزاری موج در آذربایجان شرقی، متن پیام محمدرضا پورمحمدی و حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌‎هاشم به این شرح است:
  بسم الله الرحمن الرحیم

 مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
بامداد امروز قهرمان مبارزه با تروریسم، مالک اشتر علی و یار دیرین رهبری را آسمان در آغوش کشید و در عملیات ترور ناجوانمردانه توسط سردمداران تجاوز و جنایت در جهان، حاج قاسم سلیمانی رخت سرخ شهادت پوشید و به مولایمان سیدالشهداء اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، پیوست.
خون پاک سپهبد سلیمانی، فرمانده میدان‌های نبرد با شیاطین و اشرار، سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و نظام سلطه و شهادت این بزرگ‌مرد عاشورایی، جنایتی هولناک و تأسف برانگیز از سوی رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا است.
یقین می‌دانیم شهادت چهره‌ بین‌المللی مقاومت، استواری خط سرخ مقاومت و نظام اسلامی را بیشتر و مجاهدان با صلابت انقلاب اسلامی را برای گرفتن انتقام خون سردار فداکار و عزیزمان مصمم‌تر می‌کند.
اینجانبان ضایعه شهادت حاج قاسم سلیمانی را به ملت بزرگ و باصلابت ایران، رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی، خانواده محترم شهدا و ایثارگران، نیروهای مسلح و نیروهای محور مقاومت، سپاه مقتدر و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت می‌گوییم و شادی روح آن شهید والامقام و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان ایشان را از خداوند متعال مسألت داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی