English

وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

ترجیح دادیم از استانداران موجود استفاده کنیم

وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب مجید خدابخش به عنوان استاندار آذربایجان شرقی گفت:اولویت ما انتخاب افرادی بود که با سیاست‌های دولت آشنا باشند و ترجیح دادیم از استانداران موجود استفاده کنیم.

ترجیح دادیم از استانداران موجود استفاده کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به انتخاب مجید خدابخش به عنوان استاندار آذربایجان شرقی گفت:اولویت ما انتخاب افرادی بود که با سیاست‌های دولت آشنا باشند و ترجیح دادیم از استانداران موجود استفاده کنیم.

 دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی با بیان این مطلب که جبارزاده در استان موفق بود و من معین استان بودم و در جریان امور استان قرار دارم افزود: رییس جمهور نسبت به عملکرد جبارزاده و مدیران استانی رضایت کامل داشت.

وی تاکید کرد: خدابخش شناخت کافی از استان داشت و سوابق خوبی در این استان و استان اردبیل دارد و بر این اساس به عنوان استاندار آذربایجان شرقی انتخاب شد.

وزیر کشور در دیدار با حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم تاکید کرد: با آمدن شما امید و نشاط و تعامل با مدیران استانی افزایش یافته است و با آیت الله شبستری نیز ارتباط خوبی داشتیم و از رهنمودهای آنان استفاده می‌کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه