English

شیخ محمدرحیمی عنوان کرد؛

ترور سردار سلیمانی ناتوانی آمریکا در مقابله با قدرت ایران در منطقه

امام جمعه موقت اهل سنت بندرلنگه گفت: ترور سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای خبیث ناتوانی این کشور در مقابله قدرت نظامی ایران در منطقه است.

ترور سردار سلیمانی ناتوانی آمریکا در مقابله با قدرت ایران در منطقه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، شیخ محمدرحیمی امام جمعه موقت اهل سنت بندرلنگه اذعان داشت: ترور سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی به دست آمریکای خبیث ناتوانی این کشور در مقابله قدرت نظامی ایران در منطقه است.

امام جمعه موقت اهل سنت بندرلنگه ادامه داد: آمریکا این رابداند که مردم سلحشور ایران انتقام سختی از آمریکا خواهد گرفت.

شیخ محمدرحیمی اضافه کرد: سردار قاسم سلیمانی یکی ازسربازان فداکار وخدمتگزار به اسلام و مسلمین بود و آمریکا نتوانست ببیندکه وی درکشورهای اسلامی چقدر طرفدار دارد چون از این مرد بزرگ وشجاع هراس داشت.

 وی ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری و خانواده این شهید و ملت ایران، از مسئولین نظام اسلامی خواست که هرچه سریعتر انتقام خون به ناحق ریخته این شهید را در اسرع وقت بگیرد و ادامه داد: آمریکا بداند که ملت بیدار و آگاه و همیشه درصحنه ایران در کنار این نظام بوده وهست و آمریکا بخاطر این جنایت بزرگ باید تاوان سختی پس بدهد.

شیخ محمدرحیمی در ادامه به آزمون های الهی ازدیدگاه قرآن اشاره کرد و گفت: انسان که خلق شد در طول زندگانی باید آزموده شود و آزمون پس بدهد و در این دوران زندگی  دچار مشکلات وگرفتاری ها ورنج ها می شودکه باید با تمام این گرفتاری ها وناملایمات صبر و استقامت پیشه کند و با همنوعان خودارتباط خوبی برقرارکند تاخداوند اورا حمایت کند.

خطیب نمازجمعه موقت اهل سنت بندرلنگه در ادامه افزود: مردم باید نسبت به هم مهربان و در ارتباط باشند و از حال هم جویا شوند نه اینکه از هم فاصله بگیرند و برای گشایش در زندگی موانع را از پیش پای خود بردارند تا به هدف نهایی خود برسند.

وی یادآور شد: انسان باید دارای اخلاقی نیکو و پسندیده باشد تا مردم به خوبی از آن ها یاد کنند نه اینکه خودش ازخودش تعریف کند و عنوان کند من چنین و چنانم بلکه باید دیگران از او تعریف کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه