English

به مناسبت محکومیت ترور سردار سلیمانی صورت گرفت؛

سردادن شعار «از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن» در خیابان‌های قم

مردم غیور و انقلابی قم در اقدامی همزمان با سراسر کشور در راستای محکوم کردن ترور سردار سلیمانی شعار «از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن» را سر دادند.

سردادن شعار «از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن» در خیابان‌های قم

به گزارش خبرگزاری موج قم، از ساعات آغازین نشر خبر ترور و به شهادت رساندن سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانشان تمامی کوچه‌های شهر قم رنگ غم و ماتم گرفته است و همزمان با سراسر کشور بعد از نماز جمعه شاهد خروش و راهپیمایی مردم بودیم.

تراکم جمعیت حاضر در خیابان های اطراف مصلی قدس در حدی بود که عملا امکان حرکت کردن به سختی ممکن بود، خیابان های شهر قم نظیر این خروش حماسی و دشمن شکن را کمتر به خود دیده است.

اشک، غیرت، غرور،فریاد و خشم مردم قم در هم تنیده است آنها همچنان که در غم از دست دادن این سردار فداکار گریه می کنند با مشت های گره کرده و فریادهایی از عمق جان بر می خیزد برای انتقام از این اقدام احمقانه آمریکا تاکید دارند.

حضور اقشار مختلف مردم در این تظاهرات به قدری زیاد است که بدون اینکه بسیاری از مردم حاضر در اطراف میدان جانبازان فرصت حرکت به سمت حرم مطهر را داشته باشند، راهپیمایی به پایان می رسد.

مردم غمدیده قم با سر دادن شعارهای«سپاهیان اسلام، انتقام انتقام»،«می کشم می کشم، آنکه امیر من کشت» و «ای مسلمان قیام کن بیت المقدس را آزاد کن» انزجار و مواضع خود را در برابر اقدام وحشیانه اخیر آمریکا در بغداد اعلام کردند.

همچنین تضاهرکنندگان پرشور و متراکم قمی با سردادن فریادهای کوبنده «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» نسبت به انتقام قطعی خون های به ناحق بر زمین ریخته شده سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کردند.

در  این راهپیمایی بزرگ با قرائت بیانیه ای به پایان رسید، در این بیانیه نسبت به آمادگی مردم و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام گیری سریع و شدید از عوامل این ترور جانسوز تاکید شد، همچنین مردم انقلابی قم در این بیانیه آمادگی خود را برای پیشبرد و اعتلای اهداف جبهه مقاومت اسلامی در منطقه اعلام کردند.

گفتنی است مردم قدرشناس قم صبح امروز هم در یک اقدام خودجوش با راهپیمایی از مدرسه فیضیه تا مصلی قدس ترور سردار شهید سلیمانی را محکوم کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه