English

آیت الله سید حسن عاملی:

سپاه معظم ما هزاران سلیمانی دارد / انتقام خون این شخصیت بزرگ باید هر چه سریع‌تر از آمریکا گرفته شود

امام جمعه اردبیل گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قربانیان بزرگی تقدیم عزت و استقلال کشور کرده که سردار سلیمانی در راس آن‌ها است، به آمریکایی‌ها می‌گوییم ایران اسلامی و سپاه معظم ما هزاران سلیمانی دارد این بار علم او را سرداری به دست خواهد گرفت که با وجود او شما آرزوی حضور نامشروع خود در منطقه و احیاء جنازه مرده اسرائیل و تسلط بر نفت منطقه را به گور خواهید برد.

 سپاه معظم ما هزاران سلیمانی دارد / انتقام خون این شخصیت بزرگ باید هر چه سریع‌تر از آمریکا گرفته شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اردبیل با تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی محضر حضرت صاحب الزمان(عج)، مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و سپاهیان معظم، اظهار کرد: سردار سلیمانی بر دل‌ها حکومت می‌کرد.

وی افزود: او در حال جهاد فی سبیل الله شراب ناب شهادت را نوشید و رو سفید در محضر حضرت حق حاضر شد، البته که حیف بود او با آن همه رشادت، جهاد عظیم در برابر شرورترین دشمن خدا و زحمات طاقت فرسا بدون خلعت شهادت از دنیا برود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امروز ملت ما قربانی بسیار بزرگی برای عزت و استقلال کشور اسلامی و امت اسلام تقدیم کرد، تصریح داشت: ما ملت آرمانی هستیم آرمانی می‌اندیشیم و برای عزت کشور هزینه آرمانی پرداخت کرده‌ایم، آن سردار و مجاهد بزرگ در تامین کمربندی امنیتی برای کشور اسلامی کار کارستان کرد و امروز ما همه در امنیت خود رهین مجاهدت‌ها و تدبیرات آن اعجوبه اخلاق و شجاعت و درایت هستیم.

ملت‌های خاورمیانه بلکه دنیا مرهون مجاهدت‌های آن بزرگ مرد است

امام جمعه اردبیل ادامه داد: با کمال افتخار و اعتزاز باید گفت که آن مالک اشتر زمان ما عامل اصلی و اساسی در شکست پروژه داعش بود او میلیاردها سرمایه‌گذاری آمریکا در پروژه داعش را از بین برده و داغ بزرگی بر دل آمریکا گذاشت از این جهت نه تنها ملت ما و نه تنها ملت‌های خاورمیانه بلکه دنیا مرهون مجاهدت‌های آن بزرگ مرد است.

وی گفت: به دشمنان ناپاک و نامحرم با بشریت و جانیان نامدار روزگار می‌گوییم، خوشحال نشوید که سردار سلیمانی شهید شد، خدای شهید سلیمانی هست و مدیریت دست اوست نه دست سردار از دست رفته ما، سردار فقط عامل اجرای اراده خداوند بود؛ بنابراین امروز شما دست خدای مظلومان گرفتار هستید.

خوشحال نباشید که خوشحالی شما خیلی کوتاه خواهد بود

عاملی خطاب به دشمنان گفت: خوشحال نباشید که خوشحالی شما خیلی کوتاه خواهد بود؛ خون او اثر خود را وضعی خواهد گذاشت و هم رزمان او تمام منطقه را برای شما ناامن خواهند خواهند ساخت.

وی افزود: آمریکا در داخل عراق بدون اجازه دولت عراق مرتکب این جنایت شد؛ معنی آن این است که در کشتن افراد هیچ قانون بین‌المللی را رعایت نمی‌کنم، پایه‌گذاری این اصل درهای جهنم را به روی آمریکا باز می‌کند یعنی ایران در هر نقطه و در هر شرایطی می‌تواند انتقام بگیرد.

عاملی اذعان داشت: این اصل را آمریکا پایه‌گذاری کرد و باید تاوان آن را بدهد؛ به صراحت می‌گویم با این اصل و جنایت، آمریکا یک جهنم غیرقابل کنترل برای خود درست کرد و ما قطعا او را از این جنایت پشیمان خواهیم کرد.

انتقام خون این شخصیت بزرگ باید هر چه سریع‌تر از آمریکا گرفته شود

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: انتقام خون این شخصیت بزرگ باید هر چه سریع‌تر از آمریکا گرفته شود، آمریکا با این جنایت طمع پیدا کرده و باید هر چه سریع‌تر دندان طمع آمریکا کشیده شود.

وی ضمن تبریک و تسلیت مجدد به سپاه معظم، بیان کرد: شهادت این شهید، مکانت و جایگاه عظیم سپاه را در دل ملت ما آشکار ساخت؛ در عزای او همه اعم از کوچک، بزرگ، زن و مرد اشک ریختند، از هر مشرب و از هر مذهبی برای او اشک رزیختند، او سلطان دل‌ها بود و بر قلب‌ها سلطنت می‌کرد.

آمریکا بداند که نه مقاومت و نه ایران اسلامی قائم به شخص نیست

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: آمریکا بداند که نه مقاومت و نه ایران اسلامی قائم به شخص نیست، شما در یک روز هم رئیس جمهور و هم نخست وزیر ما را شهید کردید، چه شد؟ انقلاب مسیر خود را با اقتدار ادامه داد؛ ما شیعه امام حسین(ع) و پیرو راه ایشان هستیم.

عاملی ضمن تقدیر از اهالی مکرم آذربایجان، افزود: امروز پس از انتشار خبر شهادت سردار بزرگ اسلام غوغایی در فضای مجازی آذربایجان شروع شد، چه ارادت ها چه شعرها و چه مرثیه‌ها سرودند؛ چقدر تماس گرفتند و از حالا مردم را به اقامه نماز وحشت دعوت می‌کنند، الحق که ما مصداق یک ملت و دو دولت هستیم، خداوند به ملت آذربایجان جزای خیر بدهد و ما از تشکر در برابر این ملت دوست عاجزیم.

آقا سید! من نوکر فرزندان حضرت زهراء هستم

امام جمعه اردبیل در بیان خاطره‌ای از سردار سلیمانی اظهار کرد: اینجانب از اخلاق بسیار منیع آن بزرگوار یک خاطره دارم، روزی در یک مجلس بسیار مهم در تهران جهت تصمیم‌گیری برای امر مهم مسئولین بلند پایه از جمله سردار معظم حضور داشتند؛ موضوع مطرح گردید و سردار نظر خود را بیان کردند.

وی ادامه داد: اینجانب به فرموده سردار قیدی زدم و گفتم صلاح همین است بین ما بحث شروع شد و آن بزرگوار قید ما را صلاح ندانستند و جلسه نظر سردار را تصویب کرد؛ وقتی جلسه تمام شد هنگام خروج دستی از پشت بر شانه‌ام قرار گرفت، برگشتم دیدم سردار است صورت مرا بوسید و گفت "آقا سید! من نوکر فرزندان حضرت زهراء هستم"

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه