English

نماینده ولی فقیه در کردستان:

سردار سلیمانی نجاتگر ملت های منطقه بود

نماینده ولی فقیه در کردستان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: سردار سلیمانی نجاتگر ملت های عراق، سوریه، اقلیم کردستان عراق و لبنان بود.

سردار سلیمانی نجاتگر ملت های منطقه بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه سنندج به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: آمریکایی ها بدانند که شهید سلیمانی تنها متعلق به ملت ایران نبود بلکه او متعلق به همه مستضعفان و ملت‌های مظلوم جهان است و راهش با قدرت همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی عظمت را به جهان اسلام بازگرداند، اضافه کرد: جبهه مقاومت کاری کرده که اسراییل دور خودش دیوار بکشد چرا که می‌داند از بین خواهد رفت.  

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه جبهه مقاومت با خون پاکانی چون سردار سلیمانی قوی تر خواهد شد، افزود: شهید سلیمانی انسان‌های مظلوم و مسلمانان را از شر ظالمان نجات داد و مانع عملی شدن توطئه‌های استکبار و غربی ها برای نابودی جامعه اسلامی در منطقه پر آشوب خاورمیانه شد.

آیت‌الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: کسی که توانست کمتر از سه سال طومار پلید داعش این گروهک دست نشانده غرب را در هم بپیچد سردار سرافراز سلیمانی بود، پس آمریکایی ها حق دارند عصبانی باشند، زیرا همه آرزویشان با حضور این ژنرال مقتدر بر باد رفته بود.

وی گفت: سردار سلیمانی نجاتگر ملت‌های عراق، سوریه، اقلیم کردستان عراق و لبنان در مقابل حملات و وحشی‌گری های داعش و دیگر عناصر پلید گروهک های تروریستی بود ضمن اینکه مسئولان اقلیم کردستان عراق بارها این سردار شجاع و مقتدر سپاه اسلام را مانع سقوط خود اعلام کردند.

بامداد جمعه 13 دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسید.  
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی در کشور اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه