English

فرماندار قم:

باید مراقب سوء درآمد هتل‌ها و مهمان‌پذیرها بود

فرماندار قم گفت: اگرچه اولویت نخست برای اسکان زائران هتل‌ها و مهمان‌پذیرها هستند ولی باید مراقب سوء درآمد این مراکز نیز بود.

باید مراقب سوء درآمد هتل‌ها و مهمان‌پذیرها بود

به گزارش خبرگزاری موج قم، مرتضی حیدری در جلسه ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر قم، ضمن بیان شرایط اسکان زائران در قم، اظهار داشت: برای هرچه بهتر رقم خوردن این اتفاق باید یک هدف‌گذاری و سیاسیت‌گذاری کلان برای رسیدن به یک نقشه معین و مشخص انجام شود.

وی اقامت و اسکان زائران را از مهم‌ترین مسائل قم عنوان کرد و افزود: ما با استفاده از ظرفیت مکان‌های مختلف مانند مدارس و سالن‌های ورزشی اسکان زائران نوروزی را مدیریت کردیم.

وی با اشاره این‌که بخش عمده‌ای از مراکز اقامتی قم با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث‌شده است، افزود: این مراکز برای کسب درآمد از ظرفیت حضور زائران در استان برنامه‌ریزی کردند، به همین علت نباید درآمدشان با مخاطره مواجه شود.

وی اذعان داشت: این مراکز جزو پیکره شهر هستند و در موضوع اسکان در اولویت قرار دارند.

فرماندار قم گفت: در عین این‌که اولویت اسکان را باید به هتل‌ها، مهمان‌پذیرها و خانه مسافرها بدهیم، ولی باید مواظب باشیم که از شرایط سوءاستفاده نکنند و سوء درآمد نداشته باشند.

قم دارای ۳۵ واحد هتل، ۲۷ واحد هتل آپارتمان، ۵۵ واحد مهمان‌پذیر، ۱۷۰ خانه مسافر و ۹۷ واحد مجتمع بین‌راهی و پذیرایی با ظرفیت ۱۲ هزار تخت است.

حیدری همچنین در واکنش به سخنان مسئول روابط عمومی صداوسیمای مرکز قم مبنی بر تهیه یک سریال طنز جهت پخش از شبکه استانی در ایام نوروز ۹۹ گفت: در طنزهای نوروزی که از استقبال بیشتری برخوردار است، باید به فرهنگ متعالی قم توجه بیشتری شود.

وی تصریح کرد: نباید به‌واسطه پرداختن به مسائل طنز چهره بدی از قم ارائه شود، چون توقع‌ها از این استان بالا است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه