English

امیر آذرافروز:

ناجا در اغتشاشات آبان ماه رأفت و مهربانی را به نمایش گذاشت

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: عملکرد نیروهای ناجا در حوادث آبان ماه نشان دهنده اوج رأفت و مهربانی در کنار اوج اقتدار این نیرو بود.

ناجا در اغتشاشات آبان ماه رأفت و مهربانی را به نمایش گذاشت

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، امیر محسن آذرافروز در قرارگاه امام علی (ع) با اشاره به مجروح شدن برخی از نیروهای انتظامی در مقابله با اغتشاشگران گفت: عملکرد ناجا در حوادث آبان ماه نشان دهنده اوج رأفت و مهربانی نیروی انتظامی در کنار اوج اقتدار بود.

وی با بیان انیکه جانفشانی نیروهای انتظامی در مقابله با اشرار و اغتشاشگران بر کسی پوشیده نیست اظهار داشت: ما هرگز قادر به جبران زحمات و قدردانی از جانفشانی های نیروی انتظامی نیستیم.

این مقام عالی ارتش خاطر نشان کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بصیرت و آگاهی در بین نیروهای نظامی و انتظامی موج می زند و تا انسان های با بصیرت در نیروهای مسلح باشند هرگز دشمن نمی تواند صفوف ما را به هم بریزد.

وی ادامه داد: وقتی امنیت کشور در خطر باشد دیگر فرقی نمی کند که چه کسی در چه جایگاهی قرار دارد و همه نیروهای نظامی و انتظامی خود را موظف می دانند که به صحنه بیایند و از امنیت نظام و میهن اسلامی دفاع کنند.

ارشد نظامی آجا در استان های، اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اغتشاشات نظیر 25 آبان ماه در حد و اندازه ای نیستند که ارتش جمهوری اسلامی ایران وارد میدان شود و با آنان مقابله کند، گفت: بحمدالله نیروی انتظامی مقتدرانه، امنیت را در کشور تامین می کند و مردم عزیز هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای از این بابت نباید داشته باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه