English

امام جمعه خرم آباد:

موقیت‌شناسی مردم، حماسه ۹ دی را آفرید

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی در حماسه ۹ دی با موقیت و زمان شناسی، جریان فتنه و دشمنان را مایوس کردند.

موقیت‌شناسی مردم، حماسه 9 دی را آفرید

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد که در مصلی الغدیر برگزار شد، گفت: افرادی که به جریان فتنه کمک کردند و خسارت زیادی به ملت ایران وارد کردند، تقوای الهی و احکام الهی را مدنظر قرار ندادند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، اظهار داشت: در انتخابات ۸۸ افرادی که قبل از این انتخابات از مسئولان بودند و از کیفیت برگزاری انتخابات آگاه بودند خواستار انتخابات مجدد شدند و مدعی ابطال انتخابات شدند.

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: فردی قبل از آنکه آرا شمارش شود خود را رییس جمهور مملکت معرفی کرد و از سوی دیگر ادعای تخلف در انتخابات را مطرح کرد.

وی با اشاره به خطبه معروف مقام معظم رهبری و روشنگری ایشان در سال ۸۸ اضافه کرد: کسانی که نهادشان پاک بود یقین یافتند که ادعاهای مطرح شده نادرست بوده است.

شاهرخی، افزود: در طول 6 ماه دیدید که چه اتفاقاتی در مملکت افتاد، خسارت‌های مالی زیادی بر مردم وارد شد و نیروهای بسیجی شهید شدند، در این فاصله مقام معظم رهبری و افراد بصیر و آگاه، روشنگری خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: در این راستا، مردم ایران همانند  سال ۵۷ که به میدان آمدند و انقلاب را به پیروزی رساندند، در حماسه ۹ دی پرشور حضور یافتند و حماسه آفریدند و دشمن را مایوس کردند.

در جریان فتنه، دشمن 2 هدف مهم داشت

نماینده ولی فقیه در لرستان، افزود: دشمن در جریان فتنه، دو هدف داشت، یکی اینکه دولت را در دست بگیرد و دوم اینکه کشور را به آشوب و جنگ داخلی بکشاند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه با آگاهی مردم و روشنگری‌های فرهیختگان، دشمن به عقب رانده شد، تصریح کرد: در ۹ دی مردم لحظه و زمان را شناختند و به موقع حضور یافتند، مردم به موقع از انقلاب و فرامین رهبر انقلاب دفاع کردند.

راه حل مشکلات کشور، بازگشت به شعارهای ابتدای انقلاب است

سید احمدرضا شاهرخی با دعوت مردم به حضور حماسی  در مراسم روز ۹ دی در شهرها و بخش‌های استان اظهار داشت: تنها راه علاج و درمان مشکلات را بازگشت به شعارهای ابتدای انقلاب می دانم، برگردیم و این شعارهای انقلاب را اجرا و محقق کنیم.

او با بیان اینکه ساده زیستی که در ابتدای انقلاب از صدر تا ذیل وجود داشته امروز باید دنبال کنیم ادامه داد: باید به آن نقطه‌ای که شکاف‌های طبقاتی نبود برگردیم.

شاهرخی گفت: اکنون ایام تصویب بودجه است، نمایندگانی که می‌خواهند در تراز انقلاب عمل کنند به استان‌های محروم توجه کنند، در تصویب و اختصاص بودجه به استان‌ها، مناطق کمتر توسعه یافته و دچار مشکل دیده شود.

نماینده رهبری در لرستان با تاکید بر اینکه اکنون فصل تصویب بودجه در ارتباط با حقوق‌ها و دریافتی‌ها است، افزود: باید لوایح و طرح‌هایی در مجلس در تراز انقلاب به تصویب برسد که برای مقامات تا چندین سال افزایش حقوق نباشد و این اعتبار بین طبقات محروم توزیع شود.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: پس از دیدار با رهبر انقلاب، ایشان فرمودند به وزیر صنعت در ارتباط با صنایع لرستان توصیه لازم شده است و انشاالله طی روزهای آینده، شاهد حضور وزیر صنعت در لرستان خواهیم بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه