English

حجت الاسلام شاهرخی:

عوامل برگزاری انتخابات مجلس در لرستان، امین‌ الله هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، گفت: انتخابات تزریق خون تازه به کالبد انقلاب و برگزاری صحیح آن، موجب عزت و افزایش شرف اسلامی است.

عوامل برگزاری انتخابات مجلس در لرستان، امین‌ الله هستند

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در نشست هم اندیشی با هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، گفت: عوامل برگزاری انتخابات مجلس در لرستان، امین‌ الله هستند.

امام جمعه خرم آباد، تاکید کرد: دست اندرکاران این رویداد بزرگ باید با صیانت از آرای مردم، امانتداری مطمئن برای آنان باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان، افزود: مسوولان و اعضای هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی در مراحل مختلف انقلاب افتخارآفرین بوده‌اند و در دوره های مختلف بار امانت الهی در عرصه هایی همچون دفاع مقدس، تولید و اشتغال را به خوبی حفظ کرده‌اند.

شاهرخی ادامه داد: در عرصه انتخابات که مظهر خود باوری، مردم باوری و خدا باوری است و با مهر قانون و حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد، انشاالله مدال امین الله بودن بر سینه مجریان انتخابات خواهد درخشید.

در لرستان، انتخاباتی مقتدرانه، شفاف و قانونمند برگزار شود

وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی بر پایه انتخابات پایه گذاری شده ادامه داد: اجرای صحیح و قانونمند مایه عزت و افزایش شرف اسلامی است و با گذشت 40 سال از انقلاب، انتظار می رود انتخاباتی مقتدرانه، شفاف و قانونمند در استان برگزار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه