English

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی:

مطالبات رهبر انقلاب را با هم‌فکری در لرستان اجرا می‌کنیم

نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: در دیدار با رهبر معظم انقلاب، معظم‌اله مطالباتی را بیان فرمودند که باید این مطالبات را با هم‌فکری استخراج و آنان را محقق کنیم.

مطالبات رهبر انقلاب را با هم‌فکری در لرستان اجرا می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج لرستان، سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در آئین معارفه خود که با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و جماعات کشور در خرم آباد برگزار شد، گفت: در دیدار با رهبر انقلاب، معظم‌اله مطالباتی را بیان فرمودند که باید این مطالبات را با هم‌فکری استخراج و اجرایی کنیم.

وی با بیان اینکه تحقق مطالبات رهبری تکلیف شرعی و قانونی همه است، افزود: برای این مهم برنامه‌هایی تدوین کرده ایم که تقدیم شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و جماعات شده است.

نماینده ولی‌ فقیه در لرستان و امام‌ جمعه خرم‌آباد با اشاره به وجود برخی مشکلات درونی و بیرونی در استان، افزود: تلاش خواهیم کرد با مشورت و خردجمعی، مشکلات استان را شناسایی و برای هر کدام راه‌هایی را چاره‌اندیشی کنیم.

سید احمدرضا شاهرخی تاکید کرد: بی‌شک هر تحولی که در استان رخ دهد، مرتبط با شورای اداری است و اعضای این شورا در رشد و پیشرفت افراد آن جامعه مسوولیت دارند.

در کنار اقشار مختلف به ویژه جوانان، آینده بهتری را برای لرستان ترسیم می کنیم

امام جمعه خرم آباد ادامه داد: با ضمیری آگاه، افقی روشن، امیدوار به آینده و توانی برگرفته از حکم انتصاب و فرمایشات حکیمانه روز ملاقات با رهبر انقلاب، در کنار ائمه جمعه و جماعات استان و همه اقشار به ویژه جوان قرار می‌گیرم تا نماز جمعه را با شکوه و عظمت هر چه بیشتر برگزار کرده و از این جایگاه با اتحاد و خرد جمعی، آینده بهتری را برای لرستان ترسیم کنیم.

حجت الاسلام شاهرخی گفت: امیدوارم همه با هم یکدل و یک زبان به دور از گروه بازی‌ها و جناح بازی‌های متداول زیر پرچم نمازجمعه به سوی رشد اخلاقی فرهنگی و اقتصادی در بخش‌های مختلف حرکت نماییم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه