English

رضا برومند خبر داد:

برگزاری پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در بندرعباس

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان از برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی در بندرعباس خبر داد.

برگزاری پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا برومند مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان از برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی در بندرعباس خبر داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان افزود: نمایشگاه سراسری صنایع دستی با حضور 31 استان و بالغ بر 117 غرفه برگزار می­شود.»

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را معرفی صنایع دستی استان در راستای حفظ عنوان شهر خلاق صنایع دستی دانست و افزود: حمایت از هنرمندان و تولیدکنندگان برای بازاریابی و فروش و آشناسازی جامعه با صنایع دستی یکی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برومند گفت: نمایشگاه سراسری صنایع دستی این فرصت را برای مردم بندرعباس و گردشگران فراهم می­ کند تا با آثار هنری هنرمندان سراسر کشور نیز آشنا شوند.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان ادمه داد: همچنین این نمایشگاه فرصتی برای هنرمندان محسوب می شود تا علاوه بر معرفی محصولات خود با برقراری ارتباط با سایر هنرمندان برای تولیدات خود بازاریابی کنند.

گفتنی است؛ پنجمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی  8 تا 13 دی ماه 1398 از ساعت 16 تا 22 در محل نمایشگاه های دائمی بندرعباس برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی