English

رضا برومند خبر داد؛

کارآفرین هرمزگانی در نمایشگاه Tarim Fuari ترکیه

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان از شرکت هنرمند و کارآفرین صنایع دستی هرمزگان در نمایشگاه Tarim Fuari ترکیه خبر داد.

کارآفرین هرمزگانی در نمایشگاه Tarim Fuari ترکیه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، رضا برومند مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان ، از شرکت هنرمند و کارآفرین صنایع دستی هرمزگان در نمایشگاه Tarim Fuari ترکیه خبر داد.

وی با بیان این مطلب افزود: ناصر رهسپار هنرمند صنایع دستی کارآفرین هرمزگانی از ۳ تا  ۷ مهرماه در نمایشگاه Tarim Fuari ترکیه شرکت کرد.

او با اشاره به اینکه در نمایشگاه هنرمندان صنایع دستی کشورهای ایران، ترکیه، غنا و آفریقای جنوبی حضور داشتند، افزود:  نمایشگاه Tarim Fuari در بزرگترین پارک شهر آنکارا  Anka park هر روز از ساعت 9 صبح تا 9 شب برگزار شد.

برومند افزود: در این نمایشگاه، صنایع دستی هرمزگان شامل انواع صنایع دستی حصیری، لباس های محلی و رودوزی های سنتی، در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

در ادامه ناصر رهسپار افزود: این سی و دومین نمایشگاه خارجی است توانستم در آن شرکت کنم، که از این حیث رکورددار هرمزگان و جنوب کشور هستم و عزمم را جزم کرده ام که امسال را با درخشش و پیشرفت تمام کنم و بتوانم به مهمترین هدفم، که جهانی کردن صنایع دستی استان هرمزگان است جامه عمل بپوشانم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه