English

سید پرویز محبی تاکید کرد؛

تکمیل پروژه توسط پیمانکار در اسکله صیادی بندر شهید باهنر

معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران بر تسریع در روند تکمیل پروژه توسط پیمانکار در اسکله صیادی بندر شهید باهنر تاکید کرد.

تکمیل پروژه توسط پیمانکار در اسکله صیادی بندر شهید باهنر

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سید پرویز محبی معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران در حاشیه بازدید از بندر صیادی بندرعباس و اسکله صیادی بندر شهید باهنر، ضمن دیدار  با همکاران شیلات بندرعباس و جامعه صیادی این بندر، اذعان داشت: ساماندهی شناورها در بنادر صیادی با توجه به حضور شناورهای غیر مجاز در برخی بنادر اولویت قرار گیرد.

معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران همچنین بر اولویت بندی فازهای توسعه ایی بندر صیادی بندرعباس، ایجاد روشنایی در بازوهای شرقی و غربی بندر صیادی بندرعباس، ضرورت امکان سنجی و مطالعه احداث سکوی تخلیه شناورهای صید صنعتی بندر صیادی بندرعباس، تاکید بر ساماندهی شناورهای موجود در بندرصیادی بندرعباس و تسریع در روند تکمیل پروژه توسط پیمانکار در اسکله صیادی بندر شهید باهنر تاکید کرد.

در ادامه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با اشاره به اهمیت صید و صیادی در استان هرمزگان به ویژه شهرستان بندرعباس گفت: خوشبختانه مسئولین کشوری و استانی همکاری خوبی در راستای ارتقای جایگاه صید و صیادی دارند.

محمد جوانمرد در ادامه گفت: تاکید بر آغاز روند بازسازی شمع های اسکله صیادی باهنر ظرف مدت ۱۰ روز از سوی پیمانکار و همچنین تعجیل در آغاز به کار در سایر جبه های پروژه ترمیم و بهسازی اسکله صیادی شهید باهنر از اهم مصوبات سفر معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات کشور به استان بوده است.

گفتنی است؛ شهرستان بندرعباس با برخورداری از بالغ بر 500 فروند شناور صیادی و صیدی بالغ بر 47 هزار تن توانسته سهم قابل توجه ایی از صید و صیادی و اشتغال زایی در استان را به خود اختصاص دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه