English

محمد جوانمرد:

۳۸ درصد از آبزیان کشور در هرمزگان صید می شود

معاون صیدو بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان گفت: با تلاش صیادان هرمزگان بیش از 38 درصد از صید انواع آبزیان کشور در استان صورت می گیرد.

38 درصد از آبزیان کشور در هرمزگان صید می شود

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد جوانمرد معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با اشاره به ظرفیت های کم نظیر صید و صیادی استان هرمزگان از این استان به عنوان نگین صید و صیادی کشور یاد کرد.

وی با بیان اینکه بیش از 40 درصد از ناوگان صیادی کشور و 30 درصد از بنادر صیادی کشور در استان هرمزگان قرار دارد  گفت: خوشبختانه این استان با جامعه صیادی 32 هزار نفری خود توانسته جایگاه یژه ای در عرصه صید و صیادی کشور داشته باشد.

جوانمرد برخورداری از 22 بندر صیادی در کنار حدود 40 مرکز تخلیه صید را یکی از ظرفیت های صید و صیادی استان خواند و گفت: هرمزگان با چهار هزار و 500 فروند شناور صیادی توانسته بخش عظیمی از تولیدات شیلاتی کشور را به خود اختصاص دهد.

وی با اشاره به صید بالغ بر 297 هزار تن در سال گذشته توسط صیادان هرمزگانی گفت: با تلاش صیادان هرمزگان بیش از 38 درصد از صید انواع آبزیان کشور در استان هرمزگان صورت می گیرد.

معاون صیدو بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان تنوع گونه ای، تنوع روش های صید ( گوشگیر، پرساین، قلاب، قفس و...)  انواع آبزیان از سطح زیان ریز، درشت، میان زی،کفزی، میگو، فانوس ماهیان و ...... استان هرمزگان را مجموعه کامل و کم نظیر از فعالیت های صید و صیادی خواند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه