English

رییس هیات مدیره خیریه امام حسین (ع) خبر داد؛

احداث ۸۰ واحد مسکونی برای نیازمندان در اصفهان

رییس هیات مدیره خیریه امام حسین (ع) از احداث 80 واحد مسکونی برای افراد نیازمند دراصفهان خبر داد.

احداث 80 واحد مسکونی برای نیازمندان در اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، دردشتی در جمع اصحاب رسانه  با اشاره به احداث 80 واحد مسکونی برای افراد نیازمند گفت: موسسه خیریه امام حسین (ع) با مشارکت مشاوران و داوطلبان اجتماعی حوزه مسکن تا کنون بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی در سطح استان اصفهان تکمیل و به مددجویان واجد شرایط واگذار کرده است.

وی بیان داشت: موسسه خیریه امام حسین طی چهار دهه فعالیت خود بیش از ۱۵000 خانوار را تحت پوشش قرار داده است که با توجه به نقش راهبردی مسکن در زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

رییس هیات مدیره خیریه امام حسین (ع)   با اشاره به وظایف خیریه افزود: خیریه امام حسین(ع) یک نهاد مردمی با تکیه بر توانمندی‌های افراد نیکوکار است که در حوزه تامین مسکن پایدار و مقاوم در اصفهان فعالیت دارد.

وی توضیح داد: این موسسه علاوه بر کمک در زمینه ساخت و ساز تعمیرات مسکن در زمینه های دیگری از جمله تامین جهیزیه ، تامین ارزاق و مساعدت بیماران نقص ایمنی فعالیت دارد.

دردشتی اظهار کرد: روزانه حدود ۲۰ تا۳۰ نفر به خیریه امام حسین مراجعه می کنند که بعد از انجام تحقیقات اولیه با حفظ کرامت مددجو تحت پوشش خیریه قرار می گیرند.

رییس هیات مدیره خیریه امام حسین (ع) گفت: موسسه خیریه امام حسین با همکاری متخصصان، دانشگاهیان و مشاوران و آحاد جامعه درراستای رشد و تعالی و توانمندسازی مددکاران در حوزه مسکن تا کنون بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی در سطح استان اصفهان تکمیل و به مددجویان واجد شرایط واگذار کرده است، همچنین ۸۰ واحد مسکونی در دست اقدام برای ساخت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه