English

محمد اسلامی؛

مسکن ملی در مناطق دارای زیرساخت شهری اجرا خواهد شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح اقدام ملی مسکن در مناطقی انجام خواهد شد که زیرساخت های شهری در آنجا وجود داشته باشد یا زیرساخت ها ایجاد شود.

مسکن ملی در مناطق دارای زیرساخت شهری اجرا خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری در حوزه مسکن با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه امیدواریم در مدت سه سال ساخت 200 هزار واحد مسکن کارگری و بازنشستگی را محقق کنیم، گفت: این تفاهمنامه با داشتن رویکردی مشترک برای فعال سازی همه دستگاه در تامین مالی برای پوشش گروه بیشتری است.

محمد اسلامی با بیان اینکه در پایان آذر ماه 240 هزار نفر در طرح اقدام ملی ثبت نام کرده اند، افزود: در این طرح دهک های 4 تا 7 قرار دارند و در یک زمانبندی تامین مسکن انجام خواهد شد.

او با تاکید بر اینکه طرح اقدام ملی مسکن در مناطقی انجام خواهد شد که زیرساخت های شهری در آنجا وجود داشته باشد یا زیرساخت ها ایجاد شود، اظهار کرد: در حال حاضر بانک توسعه تعاون، صندوق بازنشستگی و سهمیه بانک مرکزی برای تامین مسکن در این پروژه ها اجرا خواهد شد و همین موضوع رونق لازم را اسجاد می کند، از طرف دیگر از سوی سازمان نظام مهندسی نظارت لازم برای روی استاندارسازی ساخت و ساز انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه