English

فرماندار شهرستان خمینی شهر:

تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری ضروری است

فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری امری ضروری است.

تکمیل پروژه های نیمه تمام  شهری ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمود مسلم زاده درجلسه شورای شهرستان خمینی شهر گفت: مقایسه شهرستان خمینی شهر با دیگر شهرستان ها نشان می دهد که  رتبه بسیار مطلوبی را داراست.

وی از تمامی شهرداران و اعضای شورای شهرها تشکر و قدردانی نمود که در خصوص برنامه بودجه و شرایط کنونی روند خوبی جهت عمران و آبادانی خمینی شهر  طی کرده اند.

مسلم زاده دلیل دعوت از مسئولان کشوری را لازم دانست و افزود: دعوتخواهی از مسئولان کشور فقط برای رفع وفتق امور شهرستان است ؛ ورود مسئولان به شهرستان فقط برای بازدید از مشکلات شهرهای شهرستان و حل معضلات جامعه شهری است.

فرماندار شهرستان در بحث تکمیل برخی کارهای عمرانی تصریح کرد: جاده دانشگاه آزاد اسلامی که زیر ساختهای آن صورت گرفته است به دلیل نرسیدن قیر و آسفالت کار روی زمین گذاشته شده و دغدغه ما این است که زحمت های شهرداری خمینی شهر به نتیجه برسد.

وی در بحث تکمیل پروژه های نیمه تمام‌شهرستان ابراز کرد: شهرداران شهرها واعضای شورای روستاها تمام تلاش خود را می کنند که با پیگیریهای فرماندار و شهرداران  این پروژه ها مراحل تکمیلی را به پایان برسانند.

محمود مسلم زاده در رابطه با بحث انتخابات به اعضای شورای شهرستان تاکید کرد: هیچگونه بحثی در له یا علیه کاندیدایی نداریم.

در این جلسه یوسف کریمی دادستان انقلاب اسلامی شهرستان خمینی شهر تاکید کرد: در اجرای حکم های بدون مجوز ماده 100 صراحت آن ضرر رساندن است که مستوجب اجرای حکم می شود و با این شرایط زندگی ،نماینده کمیسیون شورای شهر مساعدت هایی برای افرادی که توان مالی ندارند رعایت انصاف را لحاظ نماید.

 رییس شورای استان اصفهان و رییس شورای شهر خمینی شهر نیز اظهار کرد: لایحه در آمد پایداریها به مجلس ارائه شد و در اجلاسهای مختلف بیان شد ودر صحن علنی مجلس مطرح و امید آن است که در سال جدید و با مصوبات جدید بتوان مشکلات عدیده ، خصوصا مشکلات مالی را از دوش شهرداری ها برداشت.

عبدالله کیانی در خصوص مسائل شهرستان توضیح داد: وضعیت کنونی بلوار آزادگان و دانشگاه صنعتی منجر به تصادفات همراه به فوت می شود که شهرداری با همکاری اداره راه و شهر سازی تصمیم بر اصلاح بلوارها داشت که این وفاق همدلی حاصل نشد و قرار بر این شد با اداره مسکن این تعامل صورت پذیرد و این دو بلوار به سرانجام‌ مطلوبی برسد.

 رییس شورای شهرستان در پایان  جلسه خاطر نشان کرد: تمام شهرداران و اعضای شورای شهرها با همفکری برای  آبادانی و شکوفایی شهرستان خمینی شهر قدم برداریم.

محمد حسین رضایی در بحث تداخل حریم ها گفتن این مطلب را ضروری دانست که اختلافات حریمی باید حل وفصل شود تا موجب کدورت بین افراد محلات و مسئولان مناطق نگردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه