English

رییس دانشگاه پیام نور:

پژوهش های برتر در دانشگاه نسل سوم را تثبیت می کنیم

رییس دانشگاه پیام نور گفت: در تلاش هستیم با ایجاد پژوهش های برتر دانشگاه نسل سوم را تثبیت کنیم.

پژوهش های برتر  در دانشگاه نسل سوم را تثبیت می کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمدرضا زمانی در همایش نکوداشت هفته پژوهش دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور بیشتر در عرصه آموزشی شناخته شده اما باید در عرصه خلاقیت،پژوهش و نوآوری نیز فعال و شناخته شود، اذعان داشت:این دانشگاه پتانسیل خوبی دارد که به صورت جهشی حرکت کند و بستر سازی لازم را برای نیروهای علاقه مند و مرتبط با پژوهش ایجاد نماید.

وی ادامه داد: معتقدیم اگر بسترها ایجاد شود دانشگاه از پتانسیل خوبی برخوردار است و می تواند از نسل سوم به نسل چهارم ارتقا پیدا کند و در تلاش هستیم با ایجاد پژوهش های برتر دانشگاه نسل سوم را تثبیت کنیم.

رییس دانشگاه پیام نور در ادامه به برخی از ویژگیهای دانشگاه نسل چهارم یاد کرد و افزود:دانشگاه نسل چهارم با جامعه عجین شده و جامعه انتظار دارد دانشگاه مشکلات جامعه را برطرف کند .جامعه محور بودن و انجام رسالت های اجتماعی جز پتانسیل های دانشگاه نسل چهارم است.

زمانی اضافه کرد: ۴ هزار دانشجوی تحصیلات تکمیلی داریم که با وجود آنها دانشگاه از آموزش محور به پژوهش محور در حال حرکت است و وظیفه ستاد دانشگاه بستر سازی برای پژوهش و پژوهشگری است و اجرای آن به همت اعضای هیات علمی خواهد بود چرا که آنها موتور محرک جامعه پژوهشگر هستند.

رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان نیز در این همایش با بیان اینکه امروزه دانشگاه پیام نور در کنار همه دانشگاه های مطرح در عرصه فعالیت های دانش بنیان، نو آوری و...فعالیت دارد، افزود: پتانسیل دانشگاه پیام نور امروزه پذیرفته و در محفل های علمی و پژوهشی شناخته شده است وتعدد فعالیت های نو آوری از مظاهر رشد و پیشرفت است.

یوسفی ادامه داد: پژوهش های ما باید به سمت کار بردی شدن برود و در همین زمینه اقدامات خوبی از جمله امضا تفاهم نامه با کانون کارآفرینان انجام شده که باب فعالیت دانشگاه با فعالیت های اقتصادی و علمی را فراهم می کند.

وی گفت: زمان پژوهش های انتزاعی گذشته و امروز باید در کشور ما پژوهش مساله محور باشد و اعضای هیات علمی باید دانشجویان را تشویق کنند تا این جایگاه رشد و ارتقا یابد.

به گزارش موج؛ در همایش نکوداشت هفته پژوهش دانشگاه پیام نور  اصفهان از برگزیدگان ۳۱ استان کشور قدر دانی گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه