English

پیرو برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان؛

احداث دو کوهستان پارک در شهرستان رودان

فرمانده ناحیه سپاه شهرستان رودان گفت: پیرو برگزاری کنگره ملی 1500 شهید استان هرمزگان، دو کوهستان پارک با ظرفیت کاشت هر کدام 1500 نهال نارنج به نیابت از شهدای استان، احداث می شود.

احداث دو کوهستان پارک در شهرستان رودان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ پاسدار عبدالله صادقی فرمانده ناحیه سپاه شهرستان رودان، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهرستان رودان با دارا بودن بیش از 400 جانباز،  210 شهید را تقدیم انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه  مردم ولایت مدار این شهرستان همواره پشتیبان انقلاب و آرمان های امام راحل و رهبری هستند، افزود: حضور هزاران نفر از مردم شهرستان رودان در یادوراه های شهدا و مراسمات فرهنگی و مذهبی نشان از انقلابی بودن مردم این شهرستان است.

فرمانده سپاه شهرستان رودان در ادامه از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی به مناسبت برگزاری کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان خبر داد و تشریح کرد: برگزاری یادواره شهدای دانشجو، شهدای روحانی در مرکز شهرستان و همچنین یادوراه شهدای شهرستان در بخش های مختلف رودان با مشارکت گسترده مردم همراه بوده است.

صادقی همچنین از احداث دو کوهستان پارک بزرگ در سطح شهرستان رودان خبر داد و گفت: در راستای برنامه های جانبی کنگره ملی شهدای استان هرمزگان یک کوهستان پارک در بخش مرکزی و یک کوهستان پارک دیگر در بخش بیکا این شهرستان با کاشت هر کدام 1500 نهال نارنج به نیابت از یک هزار و 500 شهید این استان با همت بسیجیان و دستگاه های اجرایی شهرستان احداث می شود.

وی به تشریح اقدامات گروه های جهادی در این شهرستان پرداخت و خاطرنشان کرد: در راستای اقدامات محرومیت زدایی با استفاده از توان گروه های جهادی شاهد آب رسانی به مردم روستای کهنشویه هستیم.

فرمانده سپاه شهرستان رودان گفت: مرحله کلنگ زنی یک باب مدرسه سه کلاسه در مقطع ابتدایی در روستای آبدان به عنوان دورترین نقطه جغرافیایی این شهرستان نیز آغاز شده است و مردم این روستا به زودی از ظرفیت این مدرسه بهره مند خواهند شد.

صادقی در پایان از اهداء جهیزیه با هدف کمک به ازدواج آسان 20 زوج رودانی خبر داد و خاطرنشان کرد: رایزنی هایی با سردار حزنی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام شده است که با قول مساعد ایشان جهت تامین جهیزیه 210 زوج رودانی به نیابت از 210 شهید این شهرستان مواجه شده ایم  که پس از تامین تقدیم می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه