English

سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم خادمی زاده خبر داد؛

اجرا نمایش مدافعان حرم در بندرعباس

معاون هماهنگ کننده تیپ امام سجاد (ع) استان هرمزگان از اجرای نمایش مدافعان حرم به مناسبت برگزاری کنگره ملی 1500 شهید این استان خبر داد.

اجرا نمایش مدافعان حرم در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم خادمی زاده معاون هماهنگ کننده تیپ  امام سجاد (ع) استان هرمزگان از اجرای نمایش مدافعان حرم به مناسبت برگزاری کنگره ملی 1500 شهید این استان خبر داد.

وی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای اسلام علی الخصوص شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: این نمایش با موضوع تفهیم چرایی حضور مدافعین حرم و مقابله با گروه تروریستی داعش برگزار می شود.

سرهنگ دوم پاسدار خادمی زاده با بیان اینکه صیانت از اسلام و جوامع اسلامی وظیفه هر مسلمانی است، بیان داشت: بازسازی وقایع اتفاق افتاده در این زمینه برای مخاطبان با استفاه از ادوات نظامی، پرده های نمایشی و روایتگری، زمینه ای برای بصیرت افزایی مردم و جوانان فراهم می کند.

معاون هماهنگ کننده تیپ امام سجاد (ع) افزود: عملیات ساخت و فضا سازی محل برگزاری نمایش مدافعان حرم توسط بسیجیان و هنرمندان بندرعباسی از هفته گذشته آغاز شده است و مراحل پایانی خود را سپری می کند.

گفتنی است؛ این نمایش هم زمان با برگزاری کنگره ملی 1500 شهدای استان هرمزگان از یکم تا 5 دی ماه برای عموم مردم در ضلع شمالی مسجد جامع بندرعباس برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه