English

علی نیکویی مطرح کرد؛

ارتقاء بندرلنگه به فرمانداری ویژه

فرماندار شهرستان بندرلنگه گفت:ارتقاء بندرلنگه به فرمانداری ویژه جهت بهره‌مندی بیشتر از منابع، همچنین تامین اعتبار برای شهرک‌های صنعتی و مجوز صیادی را تا رسیدن به نتیجه دنبال می‌کنیم.

ارتقاء بندرلنگه به فرمانداری ویژه

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، علی نیکویی فرماندار شهرستان بندرلنگه در جلسه شورای اداری این  شهرستان، اظهار کرد: مدیران ما باید بسیجی‌وار و جهادی عمل کنند و از فرهنگ بسیج الگو بگیرند و درامورات جاری خود به‌کار ببرند چرا که این فرهنگ باعث رشد جامعه می‌شود.

وی با توصیه شهروندان به‌صرفه‌جویی در مصرف آب و برق، افزود: با پیگیری‌هایی که صورت گرفت در تعرفه آب شهرستان بندرلنگه توسط آبفای هرمزگان بازنگری خواهد شد.

فرماندار شهرستان بندرلنگه با اشاره به طرح توسعه بندرلنگه، اضافه کرد: گازرسانی به بندرلنگه در نیمه دوم سال 99 کلنگ خواهد خورد و همچنین احیای گمرکات قدیمی بندرکنگ، چارک و مقام در دستور کار قرار گرفته است.

نیکویی یادآور شد: ارتقاء بندرلنگه به فرمانداری ویژه جهت بهره‌مندی بیشتر از منابع، همچنین تامین اعتبار برای شهرک‌های صنعتی و مجوز صیادی را تا رسیدن به نتیجه دنبال می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در پایان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: کلمه نمی‌توانم برای مدیران حرف خوبی نیست، پاسخ درستی به ارباب‌رجوع بدهید تا لبخند رضایت بر لبان آن‌ها نقش ببندند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه