English

منوچهر نورزاده:

عملیات مرمت حمام های تاریخی روستای حور و سولا آغاز می شود

مسوول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین گفت: طبق هماهنگی های به عمل آمده عملیات مرمت حمام های تاریخی روستای حور و سولا آغاز می شود.

 عملیات مرمت حمام های تاریخی روستای حور و سولا آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، منوچهر نورزاده مسوول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین تصریح کرد: عملیات عمرانی چهار پروژه میراث فرهنگی و صنایع دستی شهرستان نمین آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه برای این پروژه ها مبلغی بالغ بر 250 میلیون ریال در نظر گرفته شده است، گفت: این پروژه ها شامل عملیات مرمت حمام های تاریخی روستای حور و سولا می باشد که هر دو این بنا ها مربوط به عصر قاجار هستند.

مسوول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین افزود: همچنین مرمت ساختمان قدیمی موزه نمین و شروع عملیات عمرانی تکمیل نمایشگاه صنایع دستی این شهر نیز در دستور کار قرار دارد.

نورزاده با اشاره به حمایت ویژه در این شهرستان برای احداث بومگردی بیان داشت: امسال 4 مجوز بومگردی در روستاهای عنبران اولیا، یاجیلو، لورون و نیارق صادر خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر گردید در راستای توسعه زیرساخت های گردشگری در شهرستان نمین فرمانداری این شهرستان 150 میلیون تومان از محل اعتبارات سال جاری اختصاص دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی