English

فرماندار شهرستان خمینی شهر:

روستاها باید از امکانات لازم بهره مند شوند

فرماندارشهرستان خمینی شهر در جمع بخشداران استان اصفهان گفت:طبق اطلس جغرافیایی شهرستان سرانه هر محله و روستا مشخص شده است و روستاها نیز باید از امکانات لازم برخوردار گردند.

روستاها باید از امکانات لازم بهره مند شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، محمود مسلم زاده در دومین همایش بخشداران استان اصفهان در جمع بخشداران گفت: شهرستان خمینی شهر با جمعیتی بالغ بر 350هزار نفر بعد از تهران متراکم ترین شهر کشور است ودارای چهار شهر ودوروستا است.

فرماندار شهرستان خمینی شهر ضمن اشاره به فواید تدوین اطلس جغرافیایی توسط فرمانداری افزود: طبق اطلس جغرافیایی که برای شهرستان تدوین گردید محله محوری با اختصاص سرانه ها مشخص شد و سهم روستاها نیز معلوم ومعین شد تا جمعیت موجود در روستاها از امکانات و تجهیزات موجود در شهرها برخوردار شوند و این امر به کاهش مهاجرت روستایی کمک می کند.

وی در بحث بهداشت و درمان شهرستان توضیح داد: نقشه راه افق سلامت 1404 اولین نظام ارجاع الکترونیکی در کشور راه اندازی کرد که ایجاد پایگاه سلامت در روستا ها از مصوبات این طرح بود؛ ایجاد پدهلی کوپتر و تخصصی کردن بیمارستانها از دیگر برنامه های نقشه راه سلامت شهرستان است.

محمود مسلم زاده به وجود پایانه گل و گیاه در سه شاخه گلهای آپارتمانی و فصلی و نشایی و پاییزی راه اندازی شده اشاره و اضافه کرد: در عرصه صادرات قدم هایی برداشته ایم.

مجید ترابی بخشدار مرکزی شهرستان خمینی شهر در جمع بخشداران استان در ادامه گفت: موضوع همایش اشتغال پایدار در  روستا و در امد پایدار برای دهیاری هاست.

ترابی افزود: دهیاریها باید به یک درآمد پایدار دست یابند تا بتوانند برای اهالی آن روستا برنامه و طرح های مورد نظر را عملی کنند.

بخشدار مرکزی شهرستان خمینی شهر در پایان خاطرنشان کرد: بخشدار یک شهردار سیاسی است با این تفاوت که اختیارات بخشداران کم و محدود است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه