English

رزمایش طرح زمستانه پلیس راه استان اصفهان آغاز شد

رزمایش طرح زمستانی پلیس راه استان اصفهان با حضور اورژانس، راهداری و آتش‌نشانی برگزار شد.

رزمایش طرح زمستانه پلیس راه استان اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان،  جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در رزمایش زمستانه پلیس راهور گفت: امروز با استفاده از خلاقیت و نوآوری‌ها،  و خدمت رسانی به مردم محور اصفهان - قم به عنوان محور ایمن معرفی شده است.

سرهنگ حسین حسین زاده بیان داشت: با اجرای طرح محور ایمن در مسیر اصفهان - قم و با احداث ایستگاه های امنیت و سلامت از خواب آلودگی رانندگان جلوگیری شد و حوادث در این حوزه  کاهش یافته است.

وی گفت: با استفاده از این نوآوری‌ها در 7 ماهه نخست امسال تعداد کشته‌ها در محور 300 کیلومتری اصفهان- قم نسبت به سال گذشته  با کاهش 47 نفری همراه بوده است.

استاندار اصفهان در ادامه این رزمایش اظهار کرد: استفاده و بکارگیری تجهیزات و ماشین آلات به روز در جاده ها و راه های مواصلاتی استان موجب امنیت خاطر مردم و ایمنی بیشتر ترددها در جاده ها  می شود.

همچنین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در طرح زمستانه پلیس اصفهان با تمام ظرفیت و توان با کمک تیم‌های راهداری، اورژانس، هلال احمر در جاده ها حضور دارد.

سردار مهدی معصوم بیگی از مردم خواست:در شرایط سرما و بارش و لغزندگی جاده ها توصیه های پلیس را جدی بگیرند و قوانین را رعایت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه