English

استاندار اصفهان:

نرخ جدید بنزین ازقاچاق سوخت جلوگیری می کند

استاندار اصفهان گفت:نرخ جدید بنزین یکی از اقدامات بسیار مثبت دولت است که از قاچاق سوخت و مصرف نا متعارف بنزین جلوگیری می کند.

نرخ جدید بنزین ازقاچاق سوخت جلوگیری می کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، عباس رضایی در مراسم آغاز عملیات اجرایی طرح قطار حومه ای شهر جدید مجلسی از توابع شهرستان مبارکه به کلانشهر اصفهان از فهم بالای مردم در ازدحام نکردن در جایگاه های سوخت تشکر کرد و گفت: نرخ جدید بنزین تصمیمی است که عزم ملی در آن بوده و به وسیله سران سه قوه و با تاییدیه مقام عظمی ولایت انجام شده است.

وی در ادامه اظهار داشت :این کار در راستای عدالت انجام شده و درآمد حاصل از یارانه های آن بین ۱۸ میلیون خانواده توزیع می شود.

استاندار اصفهان در بخشی دیگر به توسعه زیرساخت های حمل ونقل ایمن از جمله ایجاد و راه اندازی قطار های حومه ای بین شهری اشاره کرد و گفت:ایجاد زیرساخت های ایمن که هم سرعت لازم را داشته باشد و هم ارزان باشد بین مرکز استان و شهر های مختلف یکی از اهداف  پروژه قطار حومه ای شهر جدید مجلسی  است و قطعا با انجام این پروژه و انتقال حجم جابجایی از جاده به ریل از میزان آلایندگی ها کاسته خواهد شد و ارتباط صنایع را با مرکز استان راحت تر خواهد کرد.

شایان ذکر است؛ عملیات اجرایی قطار حومه ای شهر جدید مجلسی اصفهان با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهر سازی و جمعی از مسئولان استانی آغاز شد وبرای این طرح که به طول ۵۲ کیلومتر حد فاصل شهر جدید مجلسی تا بهارستان اجرا می شود بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار ملی در نظر گرفته شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه