English

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان تاکید کرد:

روابط عمومی ها بایستی مروجین فریضه امر به معروف و نهی از منکر باشند

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با ابراز تاسف از تضعیف جایگاه روابط عمومی ها در ادارات گفت: روابط عمومی باید فرهنگ و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات ترویج دهند.

روابط عمومی ها بایستی مروجین فریضه امر به معروف و نهی از منکر باشند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، محمود الله مرادی امروز شنبه در نشست با اعضای هیات رئیسه شورای روابط عمومی‌های استان کردستان با بیان اینکه یک مدیر زمانی موفق است که روابط عمومی پویا داشته باشد، اظهار داشت: روابط عمومی باید در فضای ادارات شور و نشاط ایجاد کرده و تلاش کند هجمه روانی موجود در جامعه که باعث تخریب نظام می‌شود را با منطق صحیح خنثی کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان یادآور شد: روابط عمومی‌ها در ادارات جایگاه والایی دارند و بر همین اساس باید تلاش کنند از ایجاد رانت‌های سیاسی و حزبی در ادارات جلوگیری به عمل آورده و خدمات نظام را پوشش و فعالیت‌های موثر ادارات را برجسته کنند چرا که عدم پوشش خدمات نظام در واقع خیانت بزرگ در حق نظام و مردم است.

وی با اشاره به اینکه جایگاه روابط عمومی ها در ادارات ضعیف شده و این یک آسیب است، اضافه کرد: روابط عمومی باید فرهنگ و فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات ترویج دهند.

الله مرادی با بیان اینکه روابط عمومی ها باید خدمات نظام را آنگونه که هست پوشش بدهند، یادآور شد: روابط عمومی‌ها در ادارات جایگاه بالایی دارند و بر همین اساس باید تلاش کنند که نگذارند رانت خواری در ادارات ایجاد و مشاهده شود چون سلامت سازمانی در ادارات از اهمیت قابل توجهی برخوردار بوده و روابط عمومی ها می‌توانند در تامین این مساله در سازمان ها موثر باشند.

وی تاکید کرد: باید در کنار اختلاف نظرهای موجود در راستای آبادانی و عظمت کشور دست در دست، متحد باشیم که می‌طلبد روابط عمومی‌ها با نهادینه کردن فرهنگ صحیح امر به معروف و نهی از منکر، از ترویج حب و بغض حزبی و قومی جلوگیری به عمل آورند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید فعالیت‌های موثر ادارات را برجسته و به مردم معرفی کنند، گفت: جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات تضعیف شده و این یک آسیب است.

الله مرادی با تذکر اینکه مدیران باید به جایگاه روابط عمومی‌ توجه بیشتری داشته باشند، گفت: روابط عمومی‌ها در برجسته کردن خدمات ادارات باید فراتر از تفکر جناحی و حزبی عمل کنند چرا که این خدمات قبل از اینکه مربوط به حزب خاصی باشد، متعلق به نظام و مردم است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امروزه جهان اسلام شرایط مطلوبی ندارد، اظهار داشت: دشمنان به دنبال آسیب رساندن به اعتقادات اصیل اسلامی جوانان ما هستند که باید با این موضوع مقابله کنیم.

وی یادآور شد: دیدیم که مسؤولان ارشد آمریکایی بارها خود اعتراف کردند که ناآرامی های اخیر کشور را سازمان سیا برنامه ریزی کرده چون همیشه سعی دارند از سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن علیه کشورهای دیگر استفاده کنند.

الله‌مرادی اضافه کرد: تلاش می‌کنند با تفرقه، مسلمان‌ها را به جنگ با یکدیگر وادار کنند که با این شرایط علاوه بر اینکه حکومت مسلمانان تضعیف و به چهره اسلام خدشه وارد می شود، تجهیزات نظامی خود را نیز به آنها می‌فروشند.

وی افزود: آمریکایی‌ها سعی می‌کنند به این طریق مسلمانان بدست خود مسلمانان‌ها کشته شوند مانند جنگ عربستان با یمن یا در عراق سعی بر این است که جریان ایران ستیزی را نیز برای مقابله با قدرت نظام اسلامی در جهان به راه بیندازند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه