English

۱۴ تا ۲۰ آذرماه؛

بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف در اصفهان برگزار می‌شود

بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان از ۱۴ تا ۲۰ آذرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان برگزار می‌شود.

 بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در جمع اصحاب رسانه گفت: نمایشگاه فرش اصفهان به عنوان قدیمی ترین نمایشگاه اصفهان از دهه هفتاد فعالیت خود را مطابق با سیاست های وزارت صمت آغاز کرده است.

مجید نایب زاده بیان کرد: نمایشگاه فرش در سال های گذشته با رویکردهای مختلفی از جمله صادرات، تمرکز بر تولید داخل، فرش های عشایر و روستاییان و فروش برگزار شده است.

وی افزود: امسال برای اولین بار از مجموعه گمرک استان اصفهان برای رویکرد تسهیل امور صادراتی در بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف دعوت شده است.

نایب زاده اظهار داشت: بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان در 137 غرفه به مساحت ۴ هزار متر مربع در چهار سالن در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می‌شود.

مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گفت: در این نمایشگاه 35 درصد غرفه داران از شهرهای اصفهان، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، کردستان، فارس، گلستان، قم و تهران شرکت دارند.

به گزارش موج، بیست و دومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان از ۱۴ تا ۲۰ آذرماه با شعار نمایشگاهی با شکوه هنر ایران و میراث ماندگار در نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه