English

نهمین نمایشگاه فرش ماشینی و لوستر و تزئینات منزل در اصفهان برپا می شود

نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و دهمین نمایشگاه لوستر و تزئینات منزل از 6 آذرماه در اصفهان برپا می شود.

نهمین نمایشگاه فرش ماشینی و لوستر و تزئینات منزل در اصفهان برپا می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی اصفهان با حضور 15 شرکت مطرح و بسیار معتبر فعال در این حوزه و در 1800 مترمربع فضای نمایشگاهی برپا می شود و مشارکت کنندگان انواع فرش ماشینی، انواع موکت، انواع کفپوش و پارکت، انواع پرده و کاغذ دیواری، دیوارپوش، کناف و دکوراسیون داخلی ساختمان و صنایع و تجهیزات وابسته فرش ماشینی را به نمایش می گذارند.

فرش ستاره کویر یزد، فرش آرمانی قیطران، فرش الماس سلیمان، نگین مشهد هلال، فرش فرش اعظم و فرش زمرد کاشان از جمله برندهای مطرح حاضر در این نمایشگاه به شمار می روند.

در کنار این نمایشگاه دهمین نمایشگاه لوستر و تزئینات منزل برپا می شود که 46 شرکت از استان های اصفهان و تبریز را در قالب 2100 مترمربع فضای نمایشگاهی گردهم جمع کرده است.

در این نمایشگاه محصولاتی مانند لوستر، آباژور و چراغ های تزئینی، چراغ های روشنایی، تزئینات منزل، آیینه و شمعدان، انواع تابلوهای دیواری و کنار سالنی، انواع ساعت های دیواری و تزئینات داخلی منزل به معرض نمایش عمومی گذاشته می شود.

از جمله ویژگی های دهمین نمایشگاه لوستر و تزئینات منزل نسبت به دوره قبل از آن می توان به برگزاری نمایشگاه در دو سالن و متراژ بیشتر و همچنین حضور پیشکسوتان فعال در صنعت لوستر اشاره کرد.

نهمین نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و دهمین نمایشگاه لوستر و تزئینات منزل از 6تا 9 آذرماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پل شهرستان برپا خواهند بود و علاقمندان می توانند از ساعت 15 تا 22 به بازدید از آنها بپردازند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه