English

حمید لطف اللهیان مطرح کرد؛

افتتاح پروژه های عمرانی شورابیل اردبیل در سفر ریاست جمهوری

شهردار اردبیل از افتتاح پروژه های عمرانی شورابیل اردبیل در سفر ریاست جمهوری خبر داد.

افتتاح پروژه های عمرانی شورابیل اردبیل در سفر ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف اللهیان ، شهردار اردبیل صبح امروز در مراسم بازدید و رونمایی از نام میدان زنده یاد سلیم مودن زاده اردبیلی که با حضور مسئولان و مدیران شهری، شهروندان و خانواده معظم زنده یاد برگزار شد، تصریح کرد: در چند سال گذشته شهرداری اردبیل از باب وظیفه خود مبنی بر حفظ و صیانت از هویت فرهنگی شهر اقدامات عمرانی_فرهنگی متعدد از جمله بلوار دکتر معماری و خیابان استاد شاهی و .. را انجام داده و امروز نیز مفتخر است که میدان دیگری در شهر را بنام سلطان الذاکرین احداث کرده و به زودی افتتاح خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این پروژه ها سالیان سال بعنوان یک پروژه ی عمرانی_فرهنگی در شهر ماندگار خواهند شد، افزود: این خدمات بایستی بیانگر وظیفه ما در حفظ و تثبیت هویت فرهنگی شهر برای نسل های آینده باشد تا آنها نیز با تداوم این راه رسالت خود را ایفا کنند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه هرچند یاد و خاطره زنده یاد موذن زاده و دیگر مفاخر شهر در دل ها باقی است و از یادها و ذهن ها پاک نخواهد شد، ادامه داد: باید تلاش کنیم این اقدامات عمرانی فرهنگی جلوی دیدگان شهروندان و گردشگران نیز قرار گیرد.

لطف اللهیان با اشاره به اینکه این پروژه در سال گذشته کلنگ زنی شد، افزود: بعد از یکسال و همزمان با سومین سالگرد زنده یاد سلیم موذن زاده از تابلوی نام وی بعنوان یک چهره فرهنگی مذهبی رونمایی شده و به زودی همزمان با سایر پروژه های عمرانی گردشگری شورابیل در سفر ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

وی همچنین ادامه داد: جانمایی این میدان در بهترین موقعیت جغرافیایی در کنار شورابیل بعنوان عنصر ارزشمند در توسعه استان، فرصتی است تا هم شهر را بصورت اصولی و علمی رونق و توسعه دهیم و هم اینکه این اقدامات حداقل کاری است در قدردانی از تلاش های بی منت مفاخر شهر که همواره در راه اعتلای فرهنگ و هویت اردبیل کوشیدند.

در ادامه مراسم ودود موذن زاده از اقدامات دکتر لطف اللهیان شهردار اردبیل تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: اقدامات فرهنگی_عمرانی شهردار اردبیل از جمله احداث و نامگذاری خیابانهای شهر بنام مفاخر، گامی ارزشمند در تثبیت هویت فرهنگ غنی اردبیل است.

موذن زاده بیان کرد: تمامی مفاخر ادبی، فرهنگی، هنری و مذهبی شهر گنجینه و سرمایه های معنوی و فرهنگی یک شهر است و از اینکه مجموعه شهرداری اردبیل بی منت در راستای حفظ هویت فرهنگی شهر تلاش میکند قابل تقدیر است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه