English

با حضور ۱۰۰ نفر از مدیران کشوری؛

مجمع سالیانه تاکسیرانی‌های شهری کشور به میزبانی اردبیل برگزار شد

سی و ششمین مجمع عمومی عادی سالیانه تاکسیرانی‌های شهری کشور در حضور بیش از صد نفر از مدیران کشوری به میزبانی شهرستان‌های سرعین و اردبیل برگزار شد.

مجمع سالیانه تاکسیرانی‌های شهری کشور به میزبانی اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، سی و ششمین مجمع عمومی عادی سالیانه تاکسیرانی‌های شهری کشور با حضور مدیران عامل سازمان‌های تاکسیرانی شهرداری‌ها، مدیران سازمان‌های حمل و نقل بار و مسافران شهرداری و اعضای هیئت مدیره اتحادیه به میزبانی اردبیل در سالن فرهنگسرای بانوان برگزار شد.

حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل در این مجمع به ضرورت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرها اشاره کرد و افزود: امروزه توسعه حمل ونقل عمومی یک ضرورت است چرا که با توسعه این امر بسیاری از مشکلات شهری رفع خواهد شد.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه تردد روز افزون خودروها علاوه بر ایجاد ترافیک ، مشکلات زیست محیطی نیز ایجاد می‌کند، افزود: در راستای توسعه حمل ونقل عمومی نیازمند حمایت دولت، مشارکت بخش خصوصی و ورد بانک‌ها برای ارائه تسهیلات مناسب نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل هستیم.

شهردار اردبیل ادامه داد: با وجود شرایط اقتصادی و مشکلات خاص این بخش، خدمات حمل ونقل عمومی موضوع تعطیل برداری نبوده و بایستی اهتمام ویژه‌ای برای توسعه خدمات حمل و نقل عمومی در شهر داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه