English

حمید لطف اللهیان:

اعتبارات پروژه‌های اجرایی اردبیل افزایش می‌یابد

شهردار اردبیل گفت: اعتبارات پروژه‌های اجرایی اردبیل افزایش می‌یابد.

اعتبارات پروژه‌های اجرایی اردبیل افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: با ابتکار یکی از شهروندان اردبیلی و معرفی اردبیل به عنوان یکی از شهرهای جذاب گردشگری در دنیا در این مجمع جهانی تصمیم بر این شده تا اردبیل به عنوان دویست و بیست و چهارمین شهر گردشگری دنیا شناخته شود که از این ابتکار شهروند اردبیلی در معرفی جذابیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری و تاریخی این استان قدردانی می‌کنیم.

وی بیان کرد: از سوی مجمع جهانی شهرهای گردشگری دنیا که امسال در هلسینکی فنلاند با محوریت گردشگری هوشمند برگزار خواهد شد دعوتنامه‌ای به دست ما رسیده تا از تاریخ 11 تا 14 شهریور با تامین هزینه از سوی این مجمع به عنوان شهردار اردبیل حضور پیدا کنیم که به طور قطع به این دعوتنامه پاسخ مثبت خواهیم داد و این دعوت را اجابت می‌کنیم.

وی افزود: همین افتخار برای اردبیل بس است که در بین شهرهای مختلف کشورمان تنها نام اردبیل در این مجمع قرار گرفته و ما سعی خواهیم کرد از شهرت و آوازه اردبیل در حوزه گردشگری دفاع کنیم.

شهردار اردبیل در مورد پیشنهاد شهرداری در افزایش اعتبارات پنج پروژه اجرایی در شورابیل تصریح کرد: پارک نور که در دست پیمانکار و در مرحله اجرایی است با کمبود اعتبار روبه‌روست و قطعا با تزریق اعتبارات به این پروژه تا پایان فصل کاری شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

لطف‌اللهیان گفت: پروژه دیوار پیام نور پیمانکار ندارد و المان مزار شهدای گمنام نیز باید با تصویب طرح در تهران ابلاغ شود در حالی که ما نسبت به بازسازی اطراف مزار شهدای گمنام اقدام کردیم و امیدواریم المان آن را نیز نصب کنیم.

وی از در حال اجرا بودن استودیوی شورابیل و تکمیل باغ بهشت خبر داد و تصریح کرد: در مجموع با افزایش 25 درصدی اعتبارات به این پروژه‌های در حال اجرا انتظار می‌رود بخشی از آنها در سالجاری به سرانجام برسد.

لطف‌اللهیان با اشاره به پروژه بهسازی و ساماندهی آرامستان‌ها اظهار کرد: این پروژه که با رضایتمندی مردم همراه بوده در اکثر آرامستان‌های اردبیل آغاز شده و به زودی در بهشت فاطمه این پروژه به اتمام می‌رسد.

شهردار اردبیل اظهار کرد: همسطح‌سازی آرامستان ججین با دیوارکشی آن رو به اتمام است و ما در سایر آرامستان‌ها نیز این کار را در حال انجام داریم و بدون اینکه ریالی اعتبار از بنیاد شهید و یا سایر دستگاه‌ها بگیریم مزار شهدا را نیز به شکل مناسب در این همسطح‌سازی‌ها مرمت و بازسازی می‌کنیم.

وی به تفکیک اصولی در برخی از مناطق با هدف جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و ساماندهی در این بخش اشاره و تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان با اجرای پروژه‌های مختلف نظیر تپه آزمایش، پارکینگ برای خودروهای سنگین و اجرای برخی طرح‌ها به دنبال کسب درآمد در حمایت از خانواده‌های زندانیان است که ما نیز براساس بودجه که باید به مجموعه‌های عمومی و حمایتی کمک کنیم از انجمن حمایت از زندانیان پشتیبانی کرده و زمینه واگذاری قطعه زمینی را در منطقه پیله سحران فراهم کردیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه