English

شهردار اردبیل عنوان کرد:

اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی توسط شهرداری اردبیل

شهردار اردبیل گفت: در سه ماهه اول امسال بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی از سوی شهرداری اردبیل اجرا شده است.

اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی توسط شهرداری اردبیل

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف اللهیان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت:در سه ماهه اول امسال بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی از سوی شهرداری اردبیل اجرا شده است.

وی گفت: برنامه مناطق شهرداری کاملاً واضح و اولویت ها و اهداف مشخص شده و افرادی که به عنوان مدیر یا سرپرست مناطق شهرداری انتخاب شده اند باید به جد پیگیر کارها و اقدامات عمرانی شوند.

شهردار اردبیل با بیان اینکه رویکرد شورای معاونان شهرداری رویکردی مسئولانه است، بیان داشت: پویایی و فعال بودن سازمان شهرداری اردبیل مستلزم جوانگرایی و استفاده از ظرفیت مدیرانی است که با نگرش مسئولانه پای کار هستند.

وی افزود: شهرداری اردبیل در طی چند سال گذشته اقدام به بهبود روش ها شیوه ها و اصلاح ساختار کرده و برنامه ها و پروژه هایی که در شهر اجرا می شود نتیجه اهتمام و تلاش مدیران و مسئولان است.

لطف اللهیان ادامه داد: فاصله گیری از کارهای روزمرگی راه توسعه را هموار ساخته و شهر توسعه یافته در گرو تربیت انسان های توسعه یافته است.

وی با تاکید براینکه هرگونه تغییر مدیریت نباید منجر به کاهش خدمات به شهروندان باشد، متذکر شد: در حال حاضر اقدامات فرهنگی و اجتماعی بیشتری توسط سازمان فرهنگی ورزشی در فرهنگسراها در حال اجرا است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه