English

شهردار اردبیل:

بسترهای مشارکت بانوان در حوزه‌های مختلف جامعه فراهم می شود

شهردار اردبیل گفت: زمینه و بستر مشارکت بانوان در حوزه‌های مختلف جامعه را فراهم کنیم.

بسترهای مشارکت بانوان در حوزه‌های مختلف جامعه فراهم می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف اللهیان در آیین رونمایی از المان بانو و افتتاح پیست اسکیت بانوان که در  پارک بانوان اردبیل برگزار شد، تصریح کرد: جایگاه و نقش بانوان در جامعه، تحکیم بنیاد خانواده و ارتقا سطح کیفیت زندگی است که این مهم بر کسی پوشیده نیست . تلاش شهرداری اردبیل نیز توانمندسازی بانوان در عرصه های اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود:طی سالهای اخیر ایجاد فضای لازم برای حضور و استفاده از توانایی‌های بانوان در مدیریت شهری در دستور کار شهرداری بوده و امروز این المان، با هدف جلب مشارکت همه جانبه بانوان در مدیریت شهری رونمایی شد.

 لطف اللهیان به ضرورت بهره گیری از ظرفیت بانوان در توسعه شهری اشاره کرد و افزود: شهرداری اردبیل در این راستا برای ارتقا سطح آگاهی بانوان و سلامت بانوان شهر، برنامه های متعدد آموزشی، روانشناسی، هنری، فرهنگی ورزشی در مراکز فرهنگی اجرا کرده  که در سه ماه اخیر شاهد اجرای بیش از ۲۵۰ برنامه متنوع در این مراکز بودیم.

وی همچنین با اشاره به رویکرد شهرداری اردبیل در جهت افزایش پیاده‌محوری و سلامت شهروندی گفت:گام اول در راستای توانمند سازی بانوان ارتقا سلامت آنان بوده و ضروری است فعالیت های ورزشی نیز در راس برنامه های ویژه بانوان قرار گیرد.

شهردار اردبیل عنوان کرد: شنبه های سالمندی، یکشنبه های سلامت، سه شنبه های مهدوی، پنجشنبه های شاد از جمله برنامه های ویژه خانواده ها و بانوان در فرهنگسراهاست و باتوجه به ایجاد ساختار جدید کمیسیون بانوان شهرداری اردبیل، برنامه های فرهنگی متعددی پیش بینی شده و اجرایی خواهد شد.

همچنین در ادامه این مراسم  پیست اسکیت بانوان در محوطه پارک بانوان رونمایی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه