English

محمد احمدی خبر داد؛

تخصیص اتوبوس برای جابجایی مسافران میناب به بندرعباس

فرماندار شهرستان میناب گفت: از روز شنبه یک دستگاه اتوبوس کار جابجایی مسافران را در مسیر میناب - بندرعباس و بالعکس با نرخ مصوب ۱۰ هزار تومان برعهده دارد.

تخصیص اتوبوس برای جابجایی مسافران میناب به بندرعباس

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، محمد احمدی فرماندار ویژه شهرستان میناب چهارشنبه شب (۲۹آبان) در نشست ستاد تنظیم بازار این شهرستان گفت: با افزایش نظارت ها، ۶۰ پرونده تخلف صنفی در میناب تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه در پنج روز گذشته بیش از ۷۰۰ مورد بازرسی و سرکشی محسوس از بازار و اصناف شهرستان صورت گرفته است، تصریح کرد: تخلف این واحدهای صنفی درج نکردن برچسب قیمت‌ها است.

فرماندار شهرستان میناب اظهار کرد: براساس تفاهم صورت گرفته با راهداری، یک دستگاه اتوبوس از روز شنبه کار جابجایی مسافران را در مسیر میناب - بندرعباس و بالعکس با نرخ مصوب ۱۰ هزار تومان برعهده دارد.

وی اضافه کرد: این اتوبوس صبح‌ها از ساعت ۵ و نیم بامداد تا ۳ بعد ازظهر و عصرها از ساعت ۵ تا ۹ شب، مسافران را در مسیر میناب به بندرعباس و بالعکس جابجا می‌کند.

فرماندار ویژه میناب در پایان عنوان کرد: هیچ گونه افزایش قیمت در بخش کالا و حمل و نقل وجود ندارد و در صورت مشاهده تخلف، مردم می‌توانند با سامانه ۱۲۴ تماس بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه