English

خلیل قاسمی مطرح کرد؛

تشکیل هفت هزار و ۵۹۲ پرونده برای اصناف متخلف هرمزگان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در شش ماهه نخست سال 98 بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان هفت هزار و 592 پرونده تخلف برای اصناف متخلف استان تشکیل دادند.

تشکیل هفت هزار و 592 پرونده برای اصناف متخلف هرمزگان

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با بیان اینکه در 6 ماهه نخست امسال 127 هزار و 242 مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان هرمزگان انجام شده است، اظهار داشت: این بازرسی‌ها به‌ منظور رصد وضع بازار کالا و خدمات، به‌ ویژه کالاهای اولویت‌دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان و همچنین جلوگیری از هر گونه افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در قالب طرح های مختلف، صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده را  بیش از 473 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: عدم درج قیمت و گرانفروشی بیشترین موراد تخلف را داشته اند.

وی افزود: این بازرسی ها، توسط کارشناسان نظارت و بازرسی و ناظران افتخاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان به‌ صورت مستمر و روزانه از واحدهای صنفی و سطح عرضه انجام شده است که ، هفت هزار و 592 مورد پرونده تخلف به ارزش بیش از 473میلیارد ریال تشکیل و برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

خلیلی قاسمی مهمترین تخلفات اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه برگ خرید و ارائه  صورت حساب عنوان کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در شش ماهه نخست سال 98 بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان هفت هزار و 592 پرونده تخلف برای اصناف متخلف استان تشکیل دادند.

قاسمی تأکید کرد: پایگاه های دریافت شکایات مردمی در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان ها مستقر هستند تا همشهریانی که از واحدهای صنفی شکایت دارند با مراجعه به این محل ها که در نزدیکی مراکز تجاری مسقر هستند مراجعه و شکایت خود را مطرح کنند.

وی در پایان گفت: هم استانی ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی واحدهای صنفی، مراتب را با شماره تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه